Spring naar bijdragen

stuurkolom


tosca
 Share

Recommended Posts

17042007007dy4.jpg

17042007003li2.jpg

hoi

bij het monteren van de stuurkolom kwam ik erachter dat de as er niet ver genoeg uitsteekt(volgens mij is dit altijd al zo geweest),voordat ik nu de hele stuurkolom uitelkaar ga draaien,weet iemand hier een oplossing voor.

de nylon lagerhouder+lager kan er maar op 1 manier op.en ik kan em een paar mm op en neer drukken maar dit word terug geduwd door een veer.

het is een stuurkolm van een cj7 1979,geen tilt stuur

wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stuurkolom heeft een telescopisch gedeelte. Die onderste helft is wel langer geweest. Waarschijnlijk dat je met wegzetten ervan dit iets ingeschoven hebt (dat is mij nl ook gebeurd)

Ik heb een griptang op het onderste gedeelte gezet en deze er weer voorzichtig uitgetikt.

Ik heb wel een tilt stuurkolom, ik weet niet of daar verschil is zit maar lijkt me niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De stuurkolom heeft een telescopisch gedeelte. Die onderste helft is wel langer geweest. Waarschijnlijk dat je met wegzetten ervan dit iets ingeschoven hebt (dat is mij nl ook gebeurd)

Ik heb een griptang op het onderste gedeelte gezet en deze er weer voorzichtig uitgetikt.

Ik heb wel een tilt stuurkolom, ik weet niet of daar verschil is zit maar lijkt me niet.

bedankt voor reactie shark,scheelt weer een avond prutsen,kon em zo naar buiten trekken met een waterpomptang.

hij was vorig jaar ook al aan de korte kant maar toen dacht ik het zal wel goed zijn

wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...