Spring naar bijdragen

Yj Verhogen , Heb Echter As Keggen Nodig....


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Hello :bye1: , ..heb met JeepED afgesproken t.z.t. een verhoginkje te gaan doen aan het rooie geval van me ....het is een Rancho set veren en schokbrekers van 4 of 5 inch geworden .. :rolleyes: ., ik heb echter geen as keggen of hoe die dingen ook mogen heten om de hoek van de achteras te veranderen. :angry: .... Nu mijn vraag : Wie oh wie heeft zoiets liggen voor me :huh: ??'

Het betreft een YJ van 92..( OH JA ????)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie net dat je vlak bij 's-Gravendeel woont als het goed is kom ik daar morgen of overmorgen, neem ik ze voor je mee!!!

Euhhh, vlak bij s Gravendeel :bye1: ????? Volgens mij is er nog wel een stukje ., ligt van welke kant je komt....( richting Schoonhoven-Lekkerkerk voor de TOMTOM :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom van omhoog naar beneden, kom ik er toch langs?

Denk dat je eerder over de A4 of via de A12 komt en dan over de Brienenoord.....daarvoor moet je er al af richting Schoonhoven ( aardig stukje om hoor.... <_< )

Maar je hebt mijn nummer, bel maar even als je denkt dat het enigsinds op de route ligt... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hello ;) , ..heb met JeepED afgesproken t.z.t. een verhoginkje te gaan doen aan het rooie geval van me ....het is een Rancho set veren en schokbrekers van 4 of 5 inch geworden .. :rolleyes: ., ik heb echter geen as keggen of hoe die dingen ook mogen heten om de hoek van de achteras te veranderen. :rolleyes: .... Nu mijn vraag : Wie oh wie heeft zoiets liggen voor me :wacko: ??'

Het betreft een YJ van 92..( OH JA ????)

4 of 5 inch, ik zou de keggen laten zitten en SYE met CB drive shaft nemen, kost je wel 520 euro (tomwoods) maar dan heb je geen problemen, 4 of 5" omhoog met slip yoke kan nare resultaten in het terrein geven......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 of 5 inch, ik zou de keggen laten zitten en SYE met CB drive shaft nemen, kost je wel 520 euro (tomwoods) maar dan heb je geen problemen, 4 of 5" omhoog met slip yoke kan nare resultaten in het terrein geven......

Allemaal mooie termen,....maar euhhh.....zegt met niet veel ( gelukkig ED wel denk ik :thumbsup: ....) Ik houdt het in gedachten en zal het meenemen in de overpeinzing. Mocht het niets worden met het verhogen dan zal het echter een andere Jeep worden waar al wat aan verspijkerd is ( 4.0 TJ of iets dergelijks denk ik ) zodat ik ook wat nieuwer ben qua bouwjaar....Thanks voor de tips :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...