Spring naar bijdragen

Vragen Radiator Verwisselen


Recommended Posts

Ik zal binnenkort mijn radiator moeten vervangen daar deze begint te lekken.

Heeft iemand een adresje voor een betaalbare volledig metalen variant?(dus niet de plastic/metalen oem radiator)

Verder vroeg ik met af of een '91+YJ dezelfde radiator heeft als een TJ?

Ik heb namelijk bij www.winparts.nl gekeken en daar staan geen radiators bij voor een wrangler van '97+ winparts

Alvast bedankt,

-Trevor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wil je een nieuwe radiator.

Reviseren / vervangen van koelbok kost vaak net zoveel en er wordt zelfs van gezegt dat je daardoor een betere radiator terug krijgt als warneer deze nieuw zou zijn.

Radiateuren service brabant en Auto temp kunnen je hier vast meer over vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wil je een nieuwe radiator.

Reviseren / vervangen van koelbok kost vaak net zoveel en er wordt zelfs van gezegt dat je daardoor een betere radiator terug krijgt als warneer deze nieuw zou zijn.

Radiateuren service brabant en Auto temp kunnen je hier vast meer over vertellen.

Naar mijn weten is deze radiator niet te reviseren daar de boven en onderkappen van plastic zijn gemaakt.

Da's mede ook de reden waarom die dingen gaan lekken en ik een volledig metalen wil hebben.

-Trevor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...