Spring naar bijdragen

Keuze gevallen op Wagoneer, wie...


bionda
 Share

Recommended Posts

...kent deze Wagoneer toevallig? Hallo allemaal, ik ben Bionda en sinds lange tijd verliefd op Wagoneers. Nu zag ik er en te koop staan waar ik wel oren naar heb. Maar is er toevallig iemand op dit forum die iets zinnigs te vermelden heeft over deze FSJ??? Alle raad is welkom! Kan het me niet veroorloven een miskoop te begaan, weet eigenlijk niet goed waar ik op moet letten als ik naar deze auto ga kijken en er een proefrit mee ga maken. Tips???

bouwjaar: 1973

belasting: marge

carrosserie: terreinwagen

brandstof: lpg

kilometerstand: 24782 km.

deuren: 5

basiskleur: bruin

autoaccessoires: automaat

Hij vraagt 4500 Euri en staat in Woerden bij Rietveld USA Cars.

24647351_1_detail.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey bionda,

niet dat ik er veel verstand van heb, maar als je naar een goede verzorgde/betrouwbare Wago zoekt moet je echt wel rekening houden met prijzen rond de (schrik niet smile.gif ) 10.00 euris....

heb zelf een Wago uit 1980 van rond die prijs gekocht en heb gemerkt in de tijd dat ik er naar een Wago op zoek was dat dat ong de gangbare prijzen zijn. Merkte ook wel dat de Wagoos die bij een garage werden aangeboden dat die mensen (bewust of onbewust wink.gif ) lieten merken van weg is weg!

dus mijn tip aan jou is zoek er een bij een liefhebber die hem goed heeft verzorgd dan heb je er jarenlang plezier van!!!! smile.gifsmile.gif

het blijft een waanzinnig gevoel geven om in een Wagoneer te rijden en het zou zonde zijn als je er een (goedkopere) koopt en die blijkt achteraf een wrak te zijn :! en je weet t: goedkoop is duurkoop!! biggrin.gif

suc6 met de zoektocht!!

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
...kent deze Wagoneer toevallig? Hallo allemaal, ik ben Bionda en sinds lange tijd verliefd op Wagoneers. Nu zag ik er en te koop staan waar ik wel oren naar heb. Maar is er toevallig iemand op dit forum die iets zinnigs te vermelden heeft over deze FSJ??? Alle raad is welkom! Kan het me niet veroorloven een miskoop te begaan, weet eigenlijk niet goed waar ik op moet letten als ik naar deze auto ga kijken en er een proefrit mee ga maken. Tips???

bouwjaar: 1973

belasting: marge

carrosserie: terreinwagen

brandstof: lpg

kilometerstand: 24782 km.

deuren: 5

basiskleur: bruin

autoaccessoires: automaat

Hij vraagt 4500 Euri en staat in Woerden bij Rietveld USA Cars.

24647351_1_detail.jpg

Hoi Bionda

Rij zelf ook niet zo lang in een Wagoneer en kan je zeggen, neem indien mogelijk iemand mee met verstand van zaken.

Let erg goed op roest, vraag naar de status van de transfer case en probeer de automaat goed uit.

Zijn nog best veel onderdelen te krijgen voor deze auto, maar als je reparaties moet uitbesteden dan kost dat nog al wat.

In ieder geval zit er al gas in en dat scheelt want het is een drinker hoor.

Ik moet dat nog gaan regelen.

Veel succes en ga er zeker eens mee rijden want dan weet je waarom het zo leuk is.

GR

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...