Spring naar bijdragen

Katalysator overleden


Recommended Posts

  • 1 year later...
Hey

Als je een goede kat zoek voor je ZJ moetje ff bij4 wheelparts kijken in duitsland.

Heb daar mijn kat verleden jaar besteld voor de apk,was binnen een paar dagen binnen en was incl verzend kosten nog geen 150 euro kwijt en hij paste perfect..geen probleem meer bij de apk!

Website is www.4wp.de

succes ermee

Ben zelf ook aan een nieuwe cat toe voor mijn ZJ en heb ff gekeken maar is inmiddels € 325,- ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

voor een goede kata moet je even via ebay bij hotcarparts ik heb hem daar besteld originele walker directfit voor 148€en de 12€euro de verzendkosten

en in drie dagen in huis je moet wel bij de bestelling doorgeven van serienummer model en bouwjaar

groeten hans1560

:B

Ik heb ze ff een mailtje gestuurd met de vraag of het met voorpijpflens én lambdasonde aansluiting is maar nog geen antwoord terug.

Kan jij dit bevestigen?

Thanks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ze ff een mailtje gestuurd met de vraag of het met voorpijpflens én lambdasonde aansluiting is maar nog geen antwoord terug.

Kan jij dit bevestigen?

Thanks...

ik zou niet bestellen waneer je niet van hun het antwoord krijgt, anders is het een verrassing wat je krijgt.

zoek eens op carsound catalitic, heb je een high-flow cat.

op de sait van hun kan je de juiste uitkiezen, en dan bij ebay zoeken wie ze kan leveren, en bestellen aan de hand van artikelnr.

wel altijd merk, en type en motor bij doen bij je bestelling, voor de zekerheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

ik heb dus bij hun besteld ik heb de kata voor een 1995 esteld

en heb een originele walker gekregen en die van mij er onder uit en de andere erop zonder probleem

let op ze verkopen twee soorten kata een kwikfit die is orgineel en de adaptable moet je er tussen lassen

voor jou kata je krijgt dus de reponse niet voor maandag want in het weekend zijn ze gesloten

geef je serie nummer op dan kijken ze of je de goede het gevraagt

nou sterkte hans1560:bye1::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

ik heb dus bij hun besteld ik heb de kata voor een 1995 esteld

en heb een originele walker gekregen en die van mij er onder uit en de andere erop zonder probleem

let op ze verkopen twee soorten kata een kwikfit die is orgineel en de adaptable moet je er tussen lassen

voor jou kata je krijgt dus de reponse niet voor maandag want in het weekend zijn ze gesloten

geef je serie nummer op dan kijken ze of je de goede het gevraagt

nou sterkte hans1560:bye1::wacko:

Ok, maar heb jij in je 95er ook een lambdasonde in de kat? en zit de aansluiting er dan ook standaard in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...