Spring naar bijdragen

Help, waar kan ik terecht??


Recommended Posts

Complete voorste cardan binnenkant vervangen (alle tandwielen) op aanwijzing garage, maar maakt nu meer geluid dan ervoor. Was aanlopend geluid, nu "zingend". Garage zegt dat zijn de banden maar ik weet wel beter, geluid was er daarvoor niet. Nu zoek ik iets/iemand in de buurt van rotterdam die mij kan helpen, of moet ik toch naar de dure dealer? Heb de GC pas vanaf december en ik wil zo graag rijden..... sad.gif

groeten danny (nieuw forumlid)

P.S. Heb iets gelezen over Nesselande de 19e feb, gaat dat nog door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

mad.gif Lang verhaal kort...

diff voor vervangen was dus niet nodig geweest, met dure dank aan garage pitstop.

visco vervangen, met grote dank aan Jeeped worshippy.gif

ff reclame maken??? Ed, geweldig gedaan. heb je problemen....ga naar Ed. Ed is the best. ED ED ED ED

complete verhaal volgt nog, alleen om wat medelijden te krijgen sad.gif

P.S. het jeepvirus heeft mij bijna te pakken, ben blij dat ik niet naar nesselande kon....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hoi Danny,

Dat geluid wat jou grand maakte deed hij dat altijd dus ook als je rechtdoor reed?

Mijn grand maakt ook zo'n soort van lager geluid en ik weet dat mijn visco naar de ballen is want als de auto goed warm is is krijg je hem heel slecht scherpe hoeken om, maar gaat een visco ook een lagergeluid maken als hij defect is en je rijdt rechtdoor?

Ik vraag me alleen af waar het geluid vandaan komt als ik de overdrive uitschakel hoor ik het een stuk minder en als ik de tussenbak op N zet en ik geef gas hoor ik het geluid stilstaand ook.

Ik snap er geen reet meer van maar als dit een bakrevisie en een visco is gaat het volgens mij weer zwaar geld kosten..........Iemand enig advies???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Danny,

Dat geluid wat jou grand maakte deed hij dat altijd dus ook als je rechtdoor reed?

Mijn grand maakt ook zo'n soort van lager geluid en ik weet dat mijn visco naar de ballen is want als de auto goed warm is is krijg je hem heel slecht scherpe hoeken om, maar gaat een visco ook een lagergeluid maken als hij defect is en je rijdt rechtdoor?

Ik vraag me alleen af waar het geluid vandaan komt als ik de overdrive uitschakel hoor ik het een stuk minder en als ik de tussenbak op N zet en ik geef gas hoor ik het geluid stilstaand ook.

Ik snap er geen reet meer van maar als dit een bakrevisie en een visco is gaat het volgens mij weer zwaar geld kosten..........Iemand enig advies???

Dit klinkt nog iets erger dan bij mijn auto. ohmy.gif Achteraf was het bij mij misschien niet de visco waar het mee begon. ik heb het vermoeden dat er wat tussen de rem en de schijf heeft gezeten. Maar de "vak" of moet ik zeggen fuck (spreek uit fak) mad.gif garage is begonnen met vernaggelen van mijn cardan, heeft toen nog wat gerotzooid en ik hem uiteindelijk terug kreeg, kreeg ik de auto niet meer de carport ingedraaid zonder veel gas te geven.... en een ander geluidje (dit was meer het zingen van het cardan!?!?)tydens het rijden. Moest ff wennen werd mij verteld! En dat was de visco die het begaf. cry.gif Het lager geluid was wel over... a bijna 2 ruggen. frusty.gif

Jouw vraag: een visco gaat geen geluid maken als je rechtuit rijdt, of je moet er verschillende bandenmaten voor en achter onder hebben zitten. Als de auto stilstaat doet de visco niets en bij gas geven mag er dan dus ook geen geluid van de visco komen. Je zegt in tussenbak in N en je versnellingsbak? ook in N of P? of in D. het klinkt alsof je autom bak wel een probleempje heeft. bochtenwerk heeft idd me je visco te maken.

Als je hier in de Regio (Rotterdam) zit moet je Jeeped ff PM sturen, die wil je altijd helpen, en voor weinig lost ie het op! thumbsup.gif

suckseks en laat ff weten wat er gebeurd! cool.gif

Tochniet pitsop oop de korteKade haha

heb wel vaker wat gehoord van ze

en Ed is idd toppie toffe gozer en doet 't goed

Toch ff melden, ja wel Pis-stop ph34r.gif , mooi zaakje ahum, maar wel 2 CJ's voor de deur als reclame.... gaf toch wel een beetje vertrouwen. Heb de laatste tijd , na mijn akkefietje, wel meer GC's daar zien staan, jongens doe et niet.... ze weten niets van jeeps. blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TjA IK BEN BANG DAT IK DUBBEL DE L** BEN WANT MIJN VISCO IS ZEKERS TE WETEN NAAR DE BALLEN EN IK DENK DAT IK OOK AAN EEN BAKREVISIE MOET GELOVEN.

MISSCHIEN KAN IK BEIDE TE GELIJK LATEN UITVOEREN VOOR EEN LEUKE PRIJS, TUSSENBAK MOET ER TOCH AF ALS DE AUTOMAAT ERONDER VANDAAN MOET......TOCH.

IEMAND EEN GOED ADRES????????? IK BEDOEL GOED DUS NIET ALLEEN GOEDKOOP.

MAASBACH 4X4 TE AMERSFOORT MISSCHIEN??

[mod]

text ietwat gecensureerd... wink.gif

[/mod]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...