Spring naar bijdragen

Climate controle probleem


Recommended Posts

Rij ik net naar huis... airco aan lekker temperatuur...gaat hij opens als ene gek lopen blowen dus( had hem op automatisch staan) dus ik denk zet hem uit...niet dus hiuj blijft aan ongeacht welke stand ik hem heb....

Thuis aangekomen auto in P sleutel uit contact en hij blijft blowen.... WAT IS DIT!!!DAN

Diagnose gedaan en krijg code 8 en ( 40 deze geeft aan dat het in de history zat )... probleem met de blower/fan feedback circuit

fedback was 2 high

In-vehicle Temperature Sensor---> waar kan ik dit vinden want dit is de code uitleg

WIe weet wat dit is heb dus geen flauw idee wat dit is en wat ik eraan kan doen...hij gheeft me accu al leeg getrokken dus heb hem maar losgekoppeld..maar zodra ik de min pool er weer opzet hoppa blazenmaar...

krijg die kreng op geen ander mogelijkheid eruit..

wie o wie kan me helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wazzup Zj@Oct 10 2005, 16:12

Rij ik net naar huis... airco aan lekker temperatuur...gaat hij opens als ene gek lopen blowen dus( had hem op automatisch staan) dus ik denk  zet hem uit...niet dus hiuj blijft aan ongeacht welke stand ik hem heb....

Thuis aangekomen auto in P sleutel uit contact en hij blijft blowen.... WAT IS DIT!!!DAN

Diagnose gedaan en krijg code 8 en ( 40 deze geeft aan dat het in de history zat )... probleem met de blower/fan feedback circuit

fedback was 2 high

WIe weet wat dit is heb dus geen flauw idee wat dit is en wat ik eraan kan doen...hij gheeft me accu al leeg getrokken dus heb hem maar losgekoppeld..maar zodra ik de min pool er weer opzet hoppa blazenmaar...

krijg die kreng op geen ander mogelijkheid eruit..

wie o wie kan me helpen

<div align="right">

Weet niet precies wat het kan zijn ,maar kun je misschien de zekering niet beter eruit halen ??

Dan kun je waarschijnlijk de auto in ieder geval gebruiken zonder dat ie je accu leeg trekt.

Is er niet mee gemaakt ,maar zou misschien slim zijn .. wink.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VAndaag ff de module onder de blower motor eruitgeschroefd en hij blies in iedergeval niet toen ik de accupool er weer opzetten.

B&S gebeld en ze hebbe er ene liggen voor 126 euro's

dus nu ff me collega strikken om ze op te halen en dan kan ik hem snel monteren en hopelijk doet mij climate controle het weer naar behoren biggrin.gif

Bart Grand nog bedankt voor de link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wazzup Zj@Oct 12 2005, 18:47

VAndaag ff de module onder de blower motor eruitgeschroefd en  hij blies in iedergeval niet toen ik de accupool er weer opzetten.

B&S gebeld en ze hebbe er ene liggen voor 126 euro's

dus nu ff me collega strikken om ze op te halen en dan kan ik hem snel monteren en hopelijk doet mij climate controle het weer naar behoren  biggrin.gif

Bart Grand nog bedankt voor de link

<div align="right">

Zo zie je weer ,alles komt goed op het forum .prima uitvinding wink.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...