Spring naar bijdragen

Willys CJ3A en CJ5 V6 te koop


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Een van onze 2 Jeeps gaat er uit dus bij deze te koop aangeboden;

Willys CJ3A, Origineel, bouwjaar 1953 maar staat op kenteken als 1955. Het is namelijk 1 van de 100 nieuw geleverde CJ's aan het Belgische leger. De Jeep heeft hier ook een aantal specifieke kenmerken van. Jeep verkocht destijds al de CJ3B en had nog een nieuwe stock staan van CJ3A's uit 1953 en deze lot is dus nieuw geleverd aan Belgie in 55.

Willys verkeerd in gerestaureerde staat, motor, bakken, assen en remmerij zijn gereviseerd. Geen huif maar heb wel de stangen. Gebreken; Accu is defect, verder alle electra ok. De ene ruitenwisser is elektrisch en de andere op vacuüm, zelf zou ik dit nog even veranderen zodat beide gelijk zijn. Evt. heb ik er een liftkit bij en automatische lockers voor de voor en achteras.

Mag weg voor 10.000 euro

 

Jeep CJ5 met originele Buick V-6 150 pk!! Zeldzaam en zeker in deze mooie originele staat, 

1968 in USA geleverd, jaren 70 naar NL geimporteerd. Zeer netjes opgeknapt maar heeft technisch achterstallig onderhoudt. Motor draait goed en de bak schakeld prima maar de achteras heeft behoorlijk wat speling. Ik heb alle olie inmiddels ververst en de luchtfilter vervangen voor een K&N filter. Deze Jeep is bedoeld voor mijn vrouw en ik heb zelf net een nieuwe Bestop softtop er op gemonteerd a 1400 euro en nieuwe stoelen a 500 euro. 

Mag weg voor 7500 euro.

IMG_6379.JPG

IMG_2152.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...