Spring naar bijdragen

Gezocht: Diverse originele onbeschadigde onderdelen Wrangler YJ


mr_cox
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik ben bezig met de restauratie van een Wrangler uit 91. 

De Jeep wordt volledig gestript, het frame opgeknapt en behandeld. Slijtage onderdelen vervangen en de body hersteld en gespoten. De motor is in goede staat en wordt enkel schoongemaakt en krijgt een grote beurt.

Uiteindelijk wordt het een Sahara zoals geleverd in 1992 in Sand beige met grijs\groen interieur. Voorzien van halve deuren en een beige softtop.

Ik heb al heel erg veel kunnen kopen om dit project uit te voeren. Helaas kom ik bij het demonteren nog steeds onderdelen tegen die niet restauratie waardig zijn.

Op het moment ben ik dringend op zoek naar:

  • Het midden paneel waar de meters\radio\kachelbediening inzitten, kleur donker grijs.

       Onlangs via het forum een originele radio kunnen aanschaffen. Deze valt echter achter dit paneel. Alle panelen tot nu toe zijn bewerkt om een grotere radio te kunnen monteren. Forumlid        De Jeeper heeft laatst een paneel opgestuurd, wat zeer vriendelijk is. Helaas is ook deze bewerkt en zitten er andere gaten in.

  • Het originele donker grijze dashboard voorkant + achterkant waar geen scheuren\gaten in zitten en zonder afgebroken of gescheurde bevestiging-ogen. 
  • Middenconsole in de kleur donker groen
  • Bekleding\tapijt voor body in kleur donker groen
  • Padding beige voor family rollbar. 
  • Bumperettes achterkant in de kleur zwart.

Heb je nog iets anders en origineels voor een YJ liggen wat je niet meer gebruikt en in de weg ligt hou ik me aanbevolen. Sommige dingen zijn handig om reserve te hebben.

Bedankt allemaal!

velgen.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...