Spring naar bijdragen

Zeer Mooie Wrangler Te Koop


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Om ruimte te maken in mijn garage voor een nieuw project biedt ik mijn uitzonderlijk nette Jeep Wrangler YJ automaat te koop aan.

De combinatie van de heerlijk sterke 6 cilinder en de automatische versnellingsbak maken deze auto een genot om mee te rijden. Ik heb heel wat Jeeps gehad maar dit is de meest comfortabele die ik gereden heb. Uiteraard heeft de Jeep stuur en rembekrachtiging.

Afgelopen zomer heb ik vele uren in de Jeep gestoken om deze weer als nieuw te maken en vele onderdelen zijn dan ook vervangen. Zie de lijst hieronder. Ik heb de auto gebouwd voor mezelf als dagelijkse rijder ( voor offroad heb ik een trophy Jeep ) maar zoals gezegt wil ik aan een nieuw project beginnen.

De auto heeft de laatste 7 jaar in een verwarmde garage gestaan en zeer weinig gereden, vandaar de mooie kilometerstand. De vorige eigenaar is een goede vriend van me dus historie van de auto is bekend.

De auto is voorzien van een Rancho 2,5 inch verenlift met bijhorende schokbrekers en alle aanpassingen zodat de auto op de weg rijdt zoals dit hoort. Tevens is er een Lier geplaatst welke voorzien is van nieuw Dyneema liertouw en een speciale polyurethane geleide venster ( speciaal voor liertouw ) Bovenop de Lier is een LED lichtbalk geplaatst voor de nachtelijke uurtjes.

Exterieur;

  • Alles chrome ( Roestvrij staal ) nieuw 2014
  • Rocksliders
  • Heavy duty voor en achterbumper
  • Zo goed als nieuwe BF Goodrich AT banden
  • Onderkant auto getectyleerd 2014
  • binnenkant chassis behandeld met ML 2014
  • gehele Jeep is 100 % roestvrij !
Interieur;
  • Radio/CD/USB/MP3 speler JVS nieuw 2014
  • 12 volt aansluiting voor navigatie
  • Voorstoelen nieuw 2014
  • achterbankje
  • Bestop Supertop nieuw 2014
  • Handgrepen aan de rollbar nieuw 2014
Technisch;

Ik heb er alles aan gedaan om de auto weer up to date te brengen en daarbij hoort niet alleen het uiterlijk maar uiteraard vooral de techniek.

  • APK half oktober 2014 gekeurd
  • Startmotor en dynamo zijn 2014 gereviseerd
  • volledige ontsteking vervangen door HEI unit nieuw 2014
  • bougies en kabels vervangen 2014
  • Olie en filters vervangen 2014( motor, bakken en assen )
  • Weber carburateur geplaatst 2014
  • radiateur nieuw 2014
  • Borla performance uitlaatsysteem van Roestvrijstaal inclusief spruitstuk dus nooit meer een lekke uitlaat
Door alle upgrades aan de techniek is de auto niet alleen veel sterker geworden maar ook veel zuiniger. Deze Jeep rijdt 1 op 8 a 9 !! en heeft een ontzettend mooie sound. Goed gedempt dus geen geruzie met buren maar wel een mooie sound.

Als u een Jeep wilt kopen die geschikt is voor dagelijks verkeer maar waar u in het weekend eens leuk het terrein mee in kunt, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over de betrouwbaarheid van de wagen dan is dit uw Jeep ! Facturen zijn allemaal aanwezig.

Jeep staat eveneens op Speurders.nl

Auto gaat weg voor

.

post-9-0-00593400-1419081172_thumb.jpg

bewerkt door JeePee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...