Spring naar bijdragen

Jeep Cherokee Xj 1986 Met 2.5 Td


Tolis4x4
 Share

Recommended Posts

airco, electrische ramen voor en achter, centrale vergrendeling met afstandsbediening, lederen bekleding, electrische verstelbare stoelen, cruise control, bekerhouders, geluidsbar achter, carkit, cd speler met ipod aansluiting, lose trekhaak erbij (zonder kabelboom), nieuwe banden, nieuwe dynamo, nieuwe startmotor, nieuwe radiator, nieuwe koppen ( 4 stuks), apk tot 12-04-2015, alles is te controleren en te bewijzen!!!De auto is uit 1986 maar is helemaal 1996 uitgevoerd, moderne motor, bak alles!!!er is nergens op bezuinigt.Je kan de cherokee zakelijk rijden met bijna nul bijtelling en toch1 op 10 a 11 met diesel rijden.Ik rij zakelijk met de auto maar ik heb toch een bestelbus nodig en daarom gaat ie weg. Stoer, vintage en toch geschikte jeep voor dagelijks gebruik

 

Na vele jaren plezier en soms gezeik wil ik mijn XJ verkopen.

Ik heb al een bestelwagen gekocht dus nu gaat de Xj weg.

Het heeft mij heel erg veel geld gekost en het is helemaal af!!!

 

 

mvg Tolis

 

vraagprijs 4000 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kenteken 28-SKR-1

195034 km-stand 

APK tot 12-05-2015

Ik heb de XJ sinds 2011 prive en vanaf 30/06/14 op de naam van de zaak wegen de bijtelling.

Als het niet lukt om te verkopen dan gaat ie in de opslag en hopelijk over een paar jaar is de 

wet voor auto's  ( diesel) ouder dan dertig jaar anders.

Er zijn geruchten dat het gaat veranderen, in ieder geval staat ie te koop en ik kan wat met mijn prijs zaken maar niet veel.

Proefrit of technische controle door garage is mogelijk.

 

mvg Tolis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...