Spring naar bijdragen

Start probleem


Recommended Posts

Goedenmiddag,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een Jeep Chief uit 1979 en als ik de chief voor de eerste keer van de dag wil starten wil het niet lukken.

Op de eerste plaats als je de motor wilt start is er een schrapen geluid te horen bij de startmotor. Als je hendel van de versnelling (automaat) naar boven en dan weer naar benden doet is het probleem opgelost (misschien weet iemand hoe dit verholpen kan worden!!?)

Dan als je het contact omdraai loopt de startmotor wel, maar wil de motor niet aanslaan.

Als je starterpilot (spuitbusje) in het luchtfilter sluit wil die na 3 keer aanslaan, maar slaat ie daarna meteen weer af en dan na 3 keer slaat ie aan en loopt de motor goed.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Black Machine@Aug 26 2005, 16:36

Goedenmiddag,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een Jeep Chief uit 1979 en als ik de chief voor de eerste keer van de dag wil starten wil het niet lukken.

Op de eerste plaats als je de motor wilt start is er een schrapen geluid te horen bij de startmotor. Als je hendel van de versnelling (automaat) naar boven en dan weer naar benden doet is het probleem opgelost (misschien weet iemand hoe dit verholpen kan worden!!?)

Dan als je het contact omdraai loopt de startmotor wel, maar wil de motor niet aanslaan.

Als je starterpilot (spuitbusje) in het luchtfilter sluit wil die na 3 keer aanslaan, maar slaat ie daarna meteen weer af en dan na 3 keer slaat ie aan en loopt de motor goed.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!!!!

<div align="right">

Lijkt me ook een branstof/ onsteking? probleem .

Dat van die handel weet ik ook niet , maar met die starterpilot is niet echt bevorderlijk lijkt me , huh.gif ??

Misschien eens naar verdeler etc. kijken ,, is deze week een veel voorkomend probleem zo te zien >>

Suc 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat het eerder een brandstof toevoer probleem is, misschien een interne lekkage in je brandstofpomp dat ie pas na een flink aantal omwentelingen van de motor op hogere toeren de brandstof in de carb krijgt.

dingen die je zou kunnen controleren:

verstopt filter, sludge in de tank, een lekke brandstofpomp..

als ie op LPG loopt heb ik niks gezegd wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...