Spring naar bijdragen

Snorkel Xj, Velgen & Banden, Verstralers


Benjamin
 Share

Recommended Posts

Cherokee XJ -95, past op 4.0l  Snorkel, paar jaar terug gekocht in de USA, nooit gebruikt, ligt al +2jaar in doos 125EUR

Verzendkosten volgens bpost.be of postnl.nl of bezichtigen/afhalen te Sint-Niklaas

 

2014-02-21%2016.24.55.jpg?_subject_uid=6

 

2014-02-21%2016.25.51.jpg?_subject_uid=6

 

4 verstralers, nooit gebruikt. 200eur, ik verkoop ze ook per 2.

Verzendkosten volgens bpost.be of postnl.nl of bezichtigen/afhalen te Sint-Niklaas

 

2014-02-21%2016.50.28.jpg?_subject_uid=6

 

 

4 15" Velgen zonder banden. In goede staat, de staat van de verf moet ik nog nakijken als ik ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cherokee XJ -95, past op 4.0l  Snorkel, paar jaar terug gekocht in de USA, nooit gebruikt, ligt al +2jaar in doos 125EUR
Verzendkosten volgens bpost.be of postnl.nl of bezichtigen/afhalen te Sint-Niklaas

 

Grotefoto-6DH3RRWA.jpg

 

 

Grotefoto-QIA8RGR3.jpg

 

 

4 verstralers, nooit gebruikt. 200eur, ik verkoop ze ook per 2.
Verzendkosten volgens bpost.be of postnl.nl of bezichtigen/afhalen te Sint-Niklaas

 

Grotefoto-YXMIFF3L.jpg

 

4 15" Velgen zonder banden. In goede staat, de staat van de verf moet ik nog nakijken als ik ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook nog 2 compleet zwarte lederen voorzetels (elektrisch verstelbaar + memory + zetelverwarming) voor een Grand Cherokee WJ, goede staat.

Passen ook in cherokee XJ model 2000, in de oudere XJ is de bevestiging anders en moet je ze aanpassen om ze erin te krijgen.

Mogen de deur uit voor 150eur.

 

voorbeeldfoto:

DSCF1266.jpg

 

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...