Spring naar bijdragen

start nog niet


Recommended Posts

sad.gif Heb al verschillende tips en mogelijk heden geprobeerd met GC 4.0

Probleem blijft dat het checkengine lampje gewoon niet gelijk aan en uit gaat.

Aanwijzingen gaan van relais tot sensors ,en bij de een kan het geen sensor zijn en andersom zou dat er ook niet aan kunnen liggen .

Ben zelf geen electrotechnicus maar heb vandaag nog een bedrijf gebeld en uitleg gedaan en krijg toch weer antwoord richting het alarm ....?

Ook weet ik nu dat check engine lampje in principe niets met starten te maken zou hebben,echter als dat gewoon aan en uit gaat start ie gewoon en loopt ook goed zonder probleem.

Heb dit al eens eerder bekendgemaakt maar misschien verkeerd omschreven ,,is ook lastig wanneer er niemand bij is ,mondeling is duidelijker misschien cool.gif en weet ook niet alles bij de goede naam tenoemen wellicht wink.gif

Wederom sad.gif vraag ik Uw heren Jeepers om HULP , zoals ik al veel gelezen heb op het forum weten de heren garagisten er ook niet altijd raad op en is dikwijls een simpel iets zoals het Alarm bijv. ohmy.gif

N.B auto heeft geen uitleesstekker(diagnose??).

Hulp zal goed gewaardeerd worden , auto staat nu in schorsing al enige tijd en woon omgeving Breda(Oosterhout)

Misschien iemand die in autoalarm thuis is huh.gif

Hopende op hulp biggrin.gif

M.vr.gr. John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al een haynes?

ik blijf erbij dat het een contact is die niet lekker meer is (relais of zekering niet echt happy meer een stuk draad die niet vrolijk meer is.)

alarm zou kunnen, maar dan zou dat alarm de motor ook weer uitschakelen op de raarste momenten. tenminste dat is m'n gedachte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben het met beest eens, als er geen regelmatigheid in de storing is (elke keer als je alarm hebt gebruikt OID) dan lijkt het me ook een storing van een contact. ik zou rustig een voor een alle stekkers loshalen en controleren op corrosie op de pinnnen en dan met contactspray weer in elkaar zetten. ook de grote stekker op de computer zou ik zo doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...