Spring naar bijdragen

Recommended Posts

op m'n Wrangler Unlimited zou ik graag een alarminstallatie hebben die ook werkt op moment dat de kap openstaat (vergelijkbaar met alarm dat in een cabrio zit). de Clifford-dealer die dat vroeger in m'n cabrio heeft geinstalleerd die zegt dat hij geen Jeeps doet, en van de Jeep dealer krijg ik al helemaal geen duidelijk antwoord. iemand hier ervaring mee, waar kun je leuk alarm met e.e.a. aan gadgets laten installeren?

thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor. Ik heb via ASN een alarm laten inbouwen (ze doen dit via lokale dealers), maar iedere goede inbouwer moet dit kunnen omdat de alarmsystemen tegenwoordig gewoon via het Canbus systeem werken. Dus kabels trekken e.d. is niet meer nodig. Voor de Jeep "cabrio" bouwen ze een radar-alarm in wat zelfs topless werkt. Een ultra-soon alarm geeft voor een softtop veel te veel storingen. Ik was voor een SCM gekeurd alarm (klasse 3) iets van 500 euro incl btw kwijt. Het Alarm kan gewoon via de sleutel schakelaar van de centrale vergrendeling worden bediend. Dus geen extra kastje aan de sleutelbos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...