Spring naar bijdragen

Gezocht - Hard Top En Deuren / Gas Installatie


dedoo
 Share

Recommended Posts

Hey,

we zijn zojuist tot een overeenkomst gekomen voor de aankoop van een CJ7 uit 83 4.2 liter en we willen daar graag een hardtop met deuren liefst zwart scheelt spuiten :) bij hebben.

We horen graag jullie aanbiedingen hiervoor.

Ook willen we een gastank in bouwen. We hebben nog nooit eerder met gas gereden of laten inbouwen maar ik neem aan dat dit moet worden gekeurd en op de papieren worden gezet? Dus het moet een installatie zijn die nog mag worden gekeurd. Iemand die een leuk setje te koop heeft horen we dus ook graag :) 80liter tank oid.

Groetjes Danny en Natasja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

we zijn zojuist tot een overeenkomst gekomen voor de aankoop van een CJ7 uit 83 4.2 liter en we willen daar graag een hardtop met deuren liefst zwart scheelt spuiten :) bij hebben.

We horen graag jullie aanbiedingen hiervoor.

Ook willen we een gastank in bouwen. We hebben nog nooit eerder met gas gereden of laten inbouwen maar ik neem aan dat dit moet worden gekeurd en op de papieren worden gezet? Dus het moet een installatie zijn die nog mag worden gekeurd. Iemand die een leuk setje te koop heeft horen we dus ook graag :) 80liter tank oid.

Groetjes Danny en Natasja

http://www.jeepforum.nl/topic/25038-yj-cj-hard-top/

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sickboy :)

Leuk! zie dat je veel met RC rommelt ook. Heb vroeger veel met de HPI 5B gedaan.

Maar ben op zoek naar stalen deuren en een hardtop hoewel je prijs best netjes is. hoe is hij met roest en scharniertjes?

ja idd, ik heb de fg mt 2wd gehad ook heb ik de MCD clone (fsracing) 4wd gehad , maar nu ff niks omdat ik mijn passie voor de echte 4wd heb gevonden :D.

ff terug naar de hardtop, die is in goede staat maar hij staat bij mij in de weg vandaar de prijs

Gr Lee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sickboy :)

Leuk! zie dat je veel met RC rommelt ook. Heb vroeger veel met de HPI 5B gedaan.

Maar ben op zoek naar stalen deuren en een hardtop hoewel je prijs best netjes is. hoe is hij met roest en scharniertjes?

ja idd, ik heb de fg mt 2wd gehad ook heb ik de MCD clone (fsracing) 4wd gehad , maar nu ff niks omdat ik mijn passie voor de echte 4wd heb gevonden :D.

ff terug naar de hardtop, die is in goede staat maar hij staat bij mij in de weg vandaar de prijs

Gr Lee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rageerde ik niet snel genoeg omdat je het twee keer post? haha

dubbel bedankt ;)

Ik heb nu ook niets meer RC ben ook overgegaan op de 1:1 Hoewel het nog af en toe wel kriebeld om weer wat te gaan doen. Mis de kwartiertjes bashen en uren sleutelen...

Zal in de 1:1 wel hetzelfde zijn ben ik bang lol

Ik heb hier in de buurt iets gevonden waar ik deuren en hardtop op kan halen in goede staat.

Nog niet op slot dus aub en laat weten wanneer ik iets heb.

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...