charlie Geplaatst July 18, 2012 Rapporteren Share Geplaatst July 18, 2012 In Wamel is de as van mijn stuurpomp afgebroken. Ik heb begrepen dat dit alleen zou kunnen als de druk in de pomp te hoog wordt, mensen hier meer ervaring hiermee? De pomp is van AGR en net een half jaar oud. Enige idee om te voorkomen dat dit weer gebeurd, en een verklaring waardoor het gebeurd misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funky Brown Geplaatst July 18, 2012 Rapporteren Share Geplaatst July 18, 2012 Kan toch ook een produktie fout zijn, zoveel uur heeft ie nog niet gedraaid. Koeling goed in orde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst July 18, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 18, 2012 Volgens AGR kan het geen productie probleem zijn. Probleem moet zijn ontstaan door teveel druk in het reservoir. standaard zou deze druk 1500 psi zijn, en om de as te laten breken zou dit meer als 3500 psi geweest moeten zijn. Mijn 1e gedachte zou inderdaad ook zijn dat het een productie probleem moet zijn. Zeker omdat hij nog helemaal geen uren gedraaid heeft en zo jong is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst July 18, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 18, 2012 Koeling goed in orde? Zou zeggen dat koeling voldoende is, er zit een extra koeler op, en sinds dien zie ik hem niet meer te heet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jos beekman Geplaatst July 18, 2012 Rapporteren Share Geplaatst July 18, 2012 HEB JE TERRUGSLAG IN HET STUUR GEHAD,DOOR TEGEN EEN BOOM OF STRONK, OF VAN DE KLAP IN EEN GEUL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst July 18, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 18, 2012 Nee, tenminste niet dat ik gemerkt heb. Het gebeurde op het moment dat ik maximaal in aan het sturen was om uit een modder geul te komen naar het midden van het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst July 21, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 21, 2012 Vandaag de pomp van de auto verwijderd. De as blijkt niet afgebroken, maar de snapring die de as in de pomp vast moet houden blijkt los geschoten. Ik zit nu te twijfelen of ik eea gewoon weer in elkaar zal zetten en die ring iets dichter zal knijpen, of dat ik toch voor de zekerheid maar een nieuwe ring erin zal zetten om de as vast te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.