Spring naar bijdragen

Loopt Niet Meer Op Gas


Recommended Posts

een maat van me heeft mijn grand cherokee (5.2) een beurtje gegeven ...nieuwe bougies olie filters

toen hij klaar was en hem starte kreeg ie een backfire ,,,plastick kap in 3 stukken

spul weer in elkaar gelijmd

op benzine loopt ie goed alleen als ik hem op gas zet kapt ie ermee

is het normaal dat ik de schakelaar op de middenstand zet en de motor blijft lopen???

heeft iemand dit wel eens meegemaakt,,,en zou er iets kapot gegaan zijn??

iemand een idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb het net nog geprobeerd,,,,ik krijg hem wel aan de gang op gas ,maar dan moet ik hem op toeren houden rond de 2500 en 3000 toeren.laat ik hem iets los prutteld ie en slaat af

ik heb ook aan een zekering gedacht,maar die kan toch niet zomaar kapot gaan !!

ik dacht eerst ook aan die plastick kap op de injector die naar mijn luchtfilterbak gaat ....

ik zal voor de zekerheid morgen ff de zekeringen checken

maar de gas / benz schakelaar heeft 3 standen toch?? de gas stand de neutraal en benz stand....zet ik hem op de middenstand blijt ie gewoon lopen !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

backfire ,,,plastick kap in 3 stukken

spul weer in elkaar gelijmd

Dat noem ik al een ferme backfire... ben je zeker dat hij nu nergens valse lucht zuigt ? Zou kunnen verklaren waarom hij op gas niet lekker loopt.

Bekijk nog maar eens het gaskleppenhuis, want zo'n backfire kan blijkbaar ferme schade veroorzaken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probleem op gelost....ik had toch verteld dat die plastick kap kapot geslagen was (ontploft ) die was de boosdoener..hij trok valse lucht

hij loopt weer als een zunneke :D ik heb vandeweek wel aan die stelschroef gedraaid met die veer op het huis waar de gasslang op zit !!! zou die daarom slecht stationair lopen ???

i i g allemaal bedankt voor het meedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...