IanPanhead Geplaatst February 6, 2011 Rapporteren Share Geplaatst February 6, 2011 Te koop wegens aanschaf Jeep Wrangler Unlimited Rubicon, zet ik mijn korte Rubicon te koop. Ondeerstaand m'n advertentie tekst met dank aan Jeep Nederland Vraagprijs is 33.000 euro. Het is een heerlijke auto, en ik doe hem weg omdat mijn zoon te lang wordt om via de voorstoel in te stappen. Daarom heb ik de unlimited versie aangeschaft. De Jeep Rubicon is de ultieme Jeep. Hij is vernoemd naar de legendarische Rubicon Trail, één van de zwaarste offroad-routes ter wereld, hoog in de Amerikaanse Rocky Mountains. De Jeep Wrangler Rubicon is een van de weinige auto's die deze route kan bedwingen. De Rubicon dankt dit aan zijn ongelooflijke overloop- en vrijloophoeken en uitzonderlijk veel bodemvrijheid. Hiermee geeft hij u een ongekende vrijheid in het doordringen van elke wildernis. Voor het zwaardere offroad-werk heeft hij een extra trage 73,3:1 gearing – om met volledige controle een berg op of af te gaan. De standaarduitrusting van de Rubicon bestaat uit onder andere: 17-inch gegoten aluminium velgen (gepolijst) en 255/75R17 BF Goodrich Wrangler TA on-road/off-road banden (door JP Magazine in de USA geroemd om zijn fantastische on and offroad kwaliteiten. 4,10:1 achterasoverbrenging bij zowel handgeschakelde versnellingsbak als automaat 7 luidsprekers Achterbank neer- en wegklapbaar Airbags geavanceerd meertraps, voor bestuurder en bijrijder en de voorstoelen side-airbags. Airconditioning met handmatig regelbare temperatuur AM/FM stereoradio met cd-speler en extra ingang voor Ipod Assen achter nieuwste generatie Dana 44 heavy-duty massief. De zwaarste en beste assen die er zijn. Assen vóór nieuwste generatie Dana 44 heavy-duty massief Beschermplaten brandstoftank (2,5 mm), tussenbak (3,5 mm) en indien aanwezig 4-traps automaat (4 mm) Bestuurdersstoel handmatig viervoudig in hoogte verstelbaar Brake Lock, voor- en achteras, off-road/on-road Electronic Stability Program (ESP), bestaande uit Brake Assist System, All-Speed Traction Control, Electronic Roll Mitigation en on-/off-road sperdifferentiëlen Freedom Top™ driedelige modulaire hardtop met achterruit, wis/wassysteem en achterruitverwarming, donkergetinte ruiten; fiberglas Kompas, temperatuurmeter en mini-trip display (met gemiddeld brandstofverbruik, nog te rijden miles met tankinhoud of verstreken tijd) Mistlampen, halogeen, in voorbumper Ontkoppelbare stabilisatorstang voor (elektronisch) Portieren volledig metaal, uitneembaar, met lichtgetinte ruiten Rockrails, zwart, gelakt staal, sterk, beschermend Rock-Trac® vierwielaandrijving, handmatig bedienbaar, parttime tussenbak Schijfremmen rondom met ABS en on-/off-road regeling Sentry Key® startonderbreker Spatschermverbreders zwart, door en door gekleurd Stoelbekleding met YES Essentials stof Stuurwiel bekleed met leder, met Cruise Control Tru-Lok elektronische sperdifferentieel voor- en achteras Vloerconsole met bekerhouders voor en achter, afsluitbaar bergvak en armsteun Volwaardig reservewiel, gelijk aan overige wielen Deep Tint Sunscreen Windows Let op deze Rubicon is de amerikaanse uitvoering met mijlenteller (km zie je ook qua snelheid) en US radio/CDspeler. Bezichtiging in Bergschenhoek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CherokeePerformance Geplaatst February 7, 2011 Rapporteren Share Geplaatst February 7, 2011 Dat is een mooi verhaal maar wat voor een motor zit er eigenlijk in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IanPanhead Geplaatst February 7, 2011 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 7, 2011 Dat is een mooi verhaal maar wat voor een motor zit er eigenlijk in? Hoi, er zit de 3.8 v6 in. Beest van een motor. Groetjes Ian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.