Spring naar bijdragen

Automaatbak Wagoneer


4x4
 Share

Recommended Posts

hallo allemaal,

ben niet echt bekend met forums maar hoop hier wijzer te worden.

ik heb een wagoneer van 83 en heb net de bak laten reviseren.

nou ving ik dat het lang duurt voor hij overschakelt en dit gaat ook gepaard met een schokkende beweging.

verder lijkt het net als je hem in de R zet dat hij op de handrem staat of iets dergelijks want je moet veel gas geven voor hij in beweging komt hij rolt niet vanzelf achteruit.

kan iemand mij wijzer maken wat dit zou kunnen zijn of is dit normaal als hij is gereviseerd.

groetjes HOD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi HOD,

Als ik het zo lees is dat niet normaal, je hoeft normaal alleen maar de rem los te laten als je de auto in de D of R zet en dan moet hij al gaan rijden.

Ook dat late schokkende schakelen klinkt niet goed, moet je niet voelen eigenlijk.

Wat voor automaat zit er onder ?

Heb je alles laten doen of heb je hem er zelf ondergebouwd ?

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo is een chrysler automaat bak de 6 of de 8 heeft maar drie versnellingen

jou zo te horen denk ik dat rem banden te strak staan

dit is makelijk te controleren door ze een beetje losser te zetten

1 stel meganisme zit buiten op de bak kan je zo bij die heeft met achteruit te maken

en de ander daar moet carter van automaat bak voor weg die stel schroef zit daar achter

maar probeer eerst die buiten op de bak zit waar je zo bij kan dan moet je al verschil merken

als je nu rijd moet het ook voelen of aandrijflijn wringt met rijden vooral met schakelen

omdat jij zegt dat hij gereviceerd is denk ik daar aan

probeer het eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jongens,

bedankt voor de reactie, ik heb alles laten doen.

de olie heb ik gepeild is voldoende het gaat om een 6 cillinder.

Zit er in limburg ook iemand die veel van de wagoneer afweet, ik heb er 4 weken geleden ook net gas in laten bouwen maar vind dat hij niet goed start op gas.

er zit wel een open luchtfilter op weet niet of dit invloed kan hebben.

zou graag eens bij een echte kenner langs gaan met de auto om hem er eens na te laten kijken.

hoe zit het bv met het afslaan als je hem stationair laat lopen en dan de stuurbekrachtiging gebruikt slaat hij vrij snel af zit hem dat in het vacuum gedeelte.

ik hoor graag iets als iemand iets weet.

groetjes HOD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jongens,

bedankt voor de reactie, ik heb alles laten doen.

de olie heb ik gepeild is voldoende het gaat om een 6 cillinder.

Zit er in limburg ook iemand die veel van de wagoneer afweet, ik heb er 4 weken geleden ook net gas in laten bouwen maar vind dat hij niet goed start op gas.

er zit wel een open luchtfilter op weet niet of dit invloed kan hebben.

zou graag eens bij een echte kenner langs gaan met de auto om hem er eens na te laten kijken.

hoe zit het bv met het afslaan als je hem stationair laat lopen en dan de stuurbekrachtiging gebruikt slaat hij vrij snel af zit hem dat in het vacuum gedeelte.

ik hoor graag iets als iemand iets weet.

groetjes HOD

denk dat het een 727 is.

kijk eens naar de afsteling van de kickdown.

en stuur maar eens een pm ik weet wel iemand die er mischien even naar kan kijken.

in de buurt van helmond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...