Spring naar bijdragen

Nekaf


Recommended Posts

Dank voor reactie, ja ik was ff niet zo snel wink.gif

maar stel (jah ben af en toe een barbaar) je wil die jeep verhogen, gaat dat dan ook, of zijn het toch weer andere bladveren ed. als de cj5?

Puur voor info...sta niet op het punt er een te kopen, maar vraag het me af!

Groeten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn inderdaad wat verschillen maar je kan ze simpel oplossen. De bladveren bij een Nekaf bestaan uit 10 lammen en bij een cj5 van bj voor 69 uit 5 dacht ik . Die van een Nekaf zijn opgehangen zoals een Willys MB met en bronzen schroef en een bus. Het schommelpunt bij een Nekaf is van voor van achter en bij een CJ5 van voor zoals CJ7 ,Wrangler ......De stuurstangen van een Nekaf zijn zwaarder dan die van een CJ . Als je de twee wilt verhogen door een bodylift moet je rekening houden dat de pedalen en het stuur niet meer uit komen. Je moet gaten bij maken en een uitkeping maken in het dashbord voor het stuur. Als je een Nekaf wilt verhogen door je schommels langer te maken moet je rekening houden dat hij van achter schommelt waardoor je voorste wielen meer naar voor komen te staan.

Originally posted by Olivier@May 6 2005, 14:03

Dank voor reactie, ja ik was ff niet zo snel wink.gif

maar stel (jah ben af en toe een barbaar) je wil die jeep verhogen, gaat dat dan ook, of zijn het toch weer andere bladveren ed. als de cj5?

Puur voor info...sta niet op het punt er een te kopen, maar vraag het me af!

Groeten!

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...