Spring naar bijdragen

Koud


Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw op het forum, doch helaas mijn topic niet, heb ik al gezien. Rij met WJ.

Zowel mijn verwarming kant chauffeur als mijn zetelverwarming, kant passagier zijn stuk. Plezant. Heb nog nooit de winter zo goed gevoeld of aangevoeld.

Dit is al in december voorgevallen, eerst verwarming, dan zetelverwarming. Ben hiervoor bij mijn gebruikeleijk Jeep dealer langs geweest en een devis gevraagd. Verwarming minimaal 1600 € en zetelverwarming 500 € (zonder BTW). Hallo zeg. Dan maar alternatief. Dus fora afstruinen.

Heb voor verwarming codes 52 en 56, dus blenderdoors. Ben al op de sit JCCP geweest, lijkt mij te doen. Zal hen contacteren.

Zetelverwarming, zal dit ook proberen DIY.

Afin, schandelijk voor Jeep.

Zal jullie op de hoogte houden. Voor Frans, ik ben van Veldegem. Dus ook eens een vlaming met die problemen en dus niet voorbehouden voor onze NL buren.

:( :( :( :( :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom nieuwe Jeep vriend.

Als je hulp nodig hebt met iets vraag me gerust.

De zetelverwarming kan je makkelijk zelf fixen met een paar biertjes en de blend doors kunnen we ook fixen, op voorwaarde dat we zo'n vervangsetje hebben.

iemand ging daar onlangs over informeren, maar we hebben nog geen nieuws of dit al toegekomen is.

welk type WJ heb je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom nieuwe Jeep vriend.

Als je hulp nodig hebt met iets vraag me gerust.

De zetelverwarming kan je makkelijk zelf fixen met een paar biertjes en de blend doors kunnen we ook fixen, op voorwaarde dat we zo'n vervangsetje hebben.

iemand ging daar onlangs over informeren, maar we hebben nog geen nieuws of dit al toegekomen is.

welk type WJ heb je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel, in ieder geval, gefeliciteerd met je aankoop.

Hopelijk kun je met wat sleutelwerk alles fixen, ze durven wel 's wat rare ziekten hebben...

Maar al bij al zijn het fijne wagens en ga je er zeker heel veel rijplezier van hebben.

Dealertarieven in W-Vl zijn echter wel aan de hoge kant, en originele mopar onderdelen zijn allemaal met goud en diamant ingelegd.... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Voor de stoelverwarming zijn 2 recalls geweest, ik zou eens nagaan of deze wel beide uitgevoerd zijn op jouw auto.

Op basis van je chassisnummer moet de dealer dit je zo kunnen vertellen.

Hallo,

Wat bedoel je met die recalls? Indien die niet gebeurt zijn, zou men -zelfs na 10 jaar- ze nog kunnen laten uitvoeren? (Gratis?)

Bedankt,

Johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...