Spring naar bijdragen

Automatenbak Kapot?


Recommended Posts

Hallo,

even een vraag, als ik weg rijd in drive met een koude motor dan schakeld hij erg laat op, als hij dit dan doet krijg je een opdonder van heb ik jou daar, als hij dan eindelijk in zijn overdrive zit en je geeft gas bij wil hij er maar moeilijk uit. In de tunnel omhoog is het net of hij niet pakt, en na een hoop gerammelachtig iets schakeld hij dan terug.....................

Als ik vanuit stilstand weg rijd vol gas gaat hij als een speer en schakeld redelijk soepel.

Nu met deze sneeuw als ik hem in zijn lage giering zet schakeld hij helemaal niet op of pakt helemaal niet.

Snap ik die Jeep niet of is de bak kapot ?of .......is het de tussenbak en hoe weet ik dit ?

olie en filter zouden misschien vervangen kunnen worden maar als de bak kapot is vind ik het ook zonde geld.

P.s. waar zit dat filter?

5.2 v8 uit 98

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst eens olie peilen met warme motor/bak eerst even door alle versnellingen en peilen met draaiende motor in de N op vlakke ondergrond, ook meteen dan even kijken naar de olie (roodachtig) en ruiken of ie niet verbrand ruikt.

filter zit in de bak, moet eerst het carter van de bak eronder uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst eens olie peilen met warme motor/bak eerst even door alle versnellingen en peilen met draaiende motor in de N op vlakke ondergrond, ook meteen dan even kijken naar de olie (roodachtig) en ruiken of ie niet verbrand ruikt.

filter zit in de bak, moet eerst het carter van de bak eronder uit.

olie heb ik 2 weken terug gecheckt, moest wat bij en zag er rood uit maar....................wel met wat bubbeltjes(?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...