Spring naar bijdragen

Vervangen Bladveren Achter En Veren Voor


Joris Swaak
 Share

Recommended Posts

Hoi,

ik heb een Cherokee uit 1992 waarvan ik graag de bladveren achter wil vervangen voor een heavy duty pakketje.

Ik heb uit een eerder topic begrepen dat het dan verstandiger is (gewicht) om ook de veren voor (heavy duty) te vervangen.

Ook heb ik al genoeg mooie tutorials gevonden voor het vervangen van de achterveren dus dat zit wel snor.

Voor de vering voor heb ik echter niet veel kunnen vinden. Ik heb nog niet veel aan de Jeep gesleuteld en

ook niet alle tools voorhanden. Toch is het laten doen bij een dealer me te dol! Vindt 1 van de ervarener klussers het leuk

om mij bij deze reparatie te helpen? Natuurlijk tegen een mooie vergoeding. Ik ga de eerste week van maart op wintersport en

ik zou ze er dan het liefst er onder willen hebben zitten.Ik zelf ben woonachtig in Zwolle, maar ik vind het uiteraard niet erg om

voor de hulp het land door te crossen dus ik sta voor alle geboden hulp open. Ik heb al een keer van Rammstein zijn diensten (rubbers) gebruik mogen maken en dat is zeer goed bevallen. Zo leer je ook veel. Het verenpakket wou ik trouwens aanschaffen bij B&S die hebben best ene mooi prijsje.

groet Joris!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...