Spring naar bijdragen

Caravan Uit Weiland Trekken


Bouwhelm
 Share

Recommended Posts

Zo het is lang geleden dat ik hier was, komt ook omdat mijn GC 3 jaar geleden verplicht verkocht is... :-(

Ik heb onlangs een huis gekocht met in het weiland een oude caravan. Ik kan mijn buurman vragen om met de tractor deze uit het weiland te halen, maar ik dacht: wellicht is er iemand op het Jeep forum (omgeving Babberich) die even met zijn Jeep een stukje door het weiland wil crossen en de caravan op de straat wil zetten...

Mocht je de caravan willen hebben mag die meteen (gratis) mee (hij is wel oud en stinkt).... Hij is reeds vergeven...

Beloning is eeuwige dankbaarheid, stukje offroad en bakkie koffie (of kopje thee)...

bewerkt door Bouwhelm
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar de caravan op staat 0,3 bunder met heul veul bos coniferen (is zelfde als mais) ;)

ik snap dat niet. er wonen genoeg jeepers bij jou in de buurt. en niemand wil jou weiland omploegen vreemd.

Jij wilt die fm nie op je terrein hebben dat weet ik zeker

Ti's net zevenblad komt altijd weer geen enkel vergif is daar tegen opgewassen

tis dat mijn jeep nog niet klaar is. anders had ik allang zijn weiland omgeploegd.

en je hebt misschien wel gelijk Rammie als ik er weer eens in de buurt ben. en wie weet misschien met een 7.5 tons+ :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik snap dat niet. er wonen genoeg jeepers bij jou in de buurt. en niemand wil jou weiland omploegen vreemd.

tis dat mijn jeep nog niet klaar is. anders had ik allang zijn weiland omgeploegd.

en je hebt misschien wel gelijk Rammie als ik er weer eens in de buurt ben. en wie weet misschien met een 7.5 tons+ :D

jouw jeep is volgens mij nooit niet klaar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...