Spring naar bijdragen

Firestik antennevoet voor o.a. ZJ


Wiend
 Share

Recommended Posts

Beste Mensen,

Ik ga een "bakkie" in mijn GC zetten en wil, om de antenne te monteren, een Firestik MK-204R bevestiging gaan gebruiken (zie http://www.firestik.com

Waarom (want er zijn nog tientallen andere mogelijkheden om een antenne op een GC te plaatsen)? Het is min of meer speciaal voor de GC gemaakt, het ziet er redelijk netjes uit, het is vrij makkelijk en snel te monteren en het is Amerikaans en past gewoon bij de GC . En ik ben te lui in het zelf te maken van wat oud metaal.

Natuurlijk is uitgerekend dit artikel niet in Nederland te koop. Ik heb althans nog geen bedrijf gevonden die ze kan leveren.

De vragen:

- Kent iemand toevallig een bedrijf in Nederland (of Benelux of Duitsland) die deze bevestigingen toch levert?

- Ik overweeg om zo'n mount in Amerika te bestellen? Als ik toch ga bestellen, zijn er dan meer mensen die zo'n mount zouden willen hebben? Dan kunnen we wellicht de verzendkosten delen?

Stralers van Firestik zijn wel in NL te koop, dus dat is geen probleem.

Die Firestik antennes schijnen vrij goed te werken. Als mensen hulp nodig hebben bij montage of afregelen van de antenne dan ben ik bereid ze een handje te helpen.

Groeten,

Wiend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...