Spring naar bijdragen

Zittingen Nekaf en koppakking?


yellowsub
 Share

Recommended Posts

Jawel,

Het is eindelijk zo ver, de Nekaf gevonden tussen de spullen. Nu wil ik rijden maar met slechts een stalen frame zit het niet comfortabel.

Wie weet waar ik een goed kussen en bekleding kan krijgen, liefst in de buurt van Breda?

Daarnaast loopt het blok als een natte krant, iig op 3 cilinders want een bougie is mooi zwart gedruppeld van de benzine: koppakking zei de monteur, dus deze ook maar eens vervangen.

Idem de vraag waar is deze te vinden in de buurt van Breda?

Ben benieuwd, wil graag weer eens rondsnorren met de blauwe bolide!

Tuut tuut

Bart te Breda

06 24512147

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ken ik reeds, wel wat uit de regio...

mogelijk iets dichterbij? of ik maak er een leuk dagje van: kan ik gelijk kijken voor onderdelen voor de jeepster en de willys wagon: onestopshop...

tuut tuut

bart

Heb je een jeepster commando?? Waar haal jij je stukken voor de Wagon

Yves

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo yves,

idd een 68 jeepster, commando. staat droog in de container te wachten op plaats en tijd.

voor de willys wagon zoek ik plaatwerk, wat op de site van sherman parts staat en contactsloten en sleutels welke denk ik universeel zullen worden. eerst uitbouwen en mee naar de sleutelmaker. heeft mij in het verleden goed geholpen met andere sloten.

je bent welkom om eens langs te komen, gezellig!

volgende week naar bram van buuren denk ik, deze week te druk.

tuut tuut

bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Jawel,

Het is eindelijk zo ver, de Nekaf gevonden tussen de spullen. Nu wil ik rijden maar met slechts een stalen frame zit het niet comfortabel.

Wie weet waar ik een goed kussen en bekleding kan krijgen, liefst in de buurt van Breda?

Daarnaast loopt het blok als een natte krant, iig op 3 cilinders want een bougie is mooi zwart gedruppeld van de benzine: koppakking zei de monteur, dus deze ook maar eens vervangen.

Idem de vraag waar is deze te vinden in de buurt van Breda?

Ben benieuwd, wil graag weer eens rondsnorren met de blauwe bolide!

Tuut tuut

Bart te Breda

06 24512147

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...