Spring naar bijdragen

LPG installatie impco


darkwolf
 Share

Recommended Posts

In de cj8 die we gekocht hebben zit een LPG installatie die ik er uit wil gooien.

Het gaat om een 80 liter tank en de installatie is dus voor de 4.2 liter motoren.

Mijn auto moet september naar de APK dus dan gaat het er uit, tot die tijd is de installatie werkend te zien.

Bij verkoop wordt de installatie uiteraard onmiddelijk uit gebouwd !

Alles met uitzondering van de verdamper is voorzien van alle benodigde ingeslagen nummers voor de keuring.

Reden van uitbouw is het feit dat we de auto gaan voorzien van injectie en ik het extra gewich niet aan boord wil.

Uitbouwen kunnen we samen doen zodat je zelf weet waar wat moet komen.

Wil er graag 350 euro voor hebben.

dsc08949u.jpg

dsc08950t.jpg

dsc08952e.jpg

bewerkt door darkwolf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

deze installatie is alleen interessant voor iemand die al lpg op kenteken heeft.

de tank, afsluiter en de verdamper mogen niet ouder zijn dan 1 jaar!! anders wordt hij niet goedgekeurd!!

ik heb een paar jaar geleden ook geprobeerd mijn lpg installatie te verkopen.. de oud ijzer boer was er heel blij mee!!

waarom monteer je geen volgascarberateur van impco een 425??!! komt ook op mijn wrangler. werkt beter dan een normale mixer..

veel succes met de verkoop!

groeten paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul,

Ik heb de auto pas een paar weken voor de deur staan en wil er geen LPG in hebben.

Een andere mixer is dus niet aan de orde, het hele spul gaat er uit.

Dat het hooguit een jaar oud mag zijn is dan blijkbaar een nieuwe regel.

Voor zover ik weet moet je lpg installatie voldoen aan de ingeslagen nummers en moet alle bedrading en leidingen nieuw zijn.

Certificaten kun je er dan weer bij krijgen via het internet.

Maar iemand die handig genoeg is om zelf LPG in te bouwen zal dat dan ook wel weten.

Anders voor een wagen die niet op kenteken staat..

350 euro is gauw terugverdiend lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alleen vulslang mag niet ouder zijn als een jaar als je gaat keuren verder moet er de nummers in staan ook op vulslang en dan is het goed

moet wel deuglijk ingebouwt zijn

en als tank ouder is als 10 jaar gewoon laten keuren bij stoomwezen is hij ook weer goed

en dan naar rdw kost 55 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alleen vulslang mag niet ouder zijn als een jaar als je gaat keuren verder moet er de nummers in staan ook op vulslang en dan is het goed

moet wel deuglijk ingebouwt zijn

en als tank ouder is als 10 jaar gewoon laten keuren bij stoomwezen is hij ook weer goed

en dan naar rdw kost 55 euro

Dat was wat ik ook in mijn gedachten had, denk er zijn nieuwe regels die ik nog niet gehoord heb maar valt dus weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...