Spring naar bijdragen

Ervaringloos nieuw lid zoekt ervaring!


renestee
 Share

Recommended Posts

Hej!

Ben zelf al jaren bovenmatig geinteresseerd in Jeep, maar kan me er zelf nog geen veroorloven (arme student). De planning is wel om binnen 2 jaar tot de aanschaf van een Cherokee over te gaan, waar ik me dus al een tijd op aan het oriënteren ben. Rij wel regelmatig in de 2002 Grand Cherokee van mijn schoonvader (lekker handig voor vakanties e.d.).

Ik heb alleen zelf geen bal verstand van terreinrijden.. Zou het graag willen doen, maar wat aankloten met een geleende Grand Cherokee zie ik niet helemaal zitten biggrin.gif

Ben eigenlijk op zoek naar iemand die me eens kennis laat maken met een Jeep (het liefst Cherokee) en wil laten zien hoe je je 4x4 het beste moet gebruiken..

Iemand hier..? Alvast bedankt!

Greetz,

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rene,

Dit moet je handig aanpakken, a: geef je schoonvader een lidmaatschap kado van de Jeepclub Nederland wink.gif B:0 bezoek samen met je schoonvader en zijn Jeep een evenement (bijv 25 januari Westervoort) c:) Maak daar met je schoonvader een ritje in een Jeep van een Dealer D:0 maak daarna een ritje met de Jeep van je schoonvader............ en als alles dan goed uitpakt........ stijg je in achting wink.gif of je moet op zoek naar nieuwe schoonouders laugh.giflaugh.gif

Greetz Edwin,

Is lollig maar ook serieus bedoelt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edwin,

Bedankt voor je reactie! Zo'n trial lijkt me zeker ontzettend leuk. Ik mis een beetje uitleg over dit evenement op de website, dus een aantal vragen:

1. Moet je lid zijn van de Jeepclub NL om te mogen meedoen (neem aan van wel)?

2. Wat kost die dag, wat is het programma?

3. Je hebt het over 'rijden in een Jeep van de dealer'. Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat wel lukt om met de Jeep van mijn schoonvader naar Westervoort te komen (zonder schoonvader, haha), maar ik kan me niet veroorloven om er daar ook het terrein mee in te gaan. Maar een beetje rondkijken en eventueel in een andere Jeep rijden zou natuurlijk geweldig zijn...

Dusse, give me the details smile.gif

Groet,

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om Jos even bij tevallen, je hoeft geen lid te zijn om te komen kijken, en als je zelf met je eigen Jeep toch niet wil rijden zijn er ook geen kosten aan verbonden, dus wat dat betreft.....we zien je wel in Westervoort???????? Kun je altijd nog een rondje met mij mee rijden, wel geen Cherokee maar altijd beter dan een Toyo$#. laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...