Spring naar bijdragen

deuren


muddog
 Share

Recommended Posts

Hey!

Dat is toevallig: ik ben er net mee bezig.

Het gaat ongetwijfeld lukken, maar ik heb zo links en rechts wat "uitdagingen" om het netjes en praktisch te krijgen. Eéd daarvan is het loskrijgen van de weggeplamuurde Torx schroeven van de deurscharnieren waar roest onder zat. Dit is inmiddels gelukt. Plaatwerk inkorten was een kwestie van aftekenen en een slijptol. Ben nu de ingekorte bovenkant weer aan het dichtmaken.

Een tweede uitdaging is het slot. Ik weet niet hoe dat bij kant en klare halve deuren zit. Ik wil in ieder geval de bestaande pen van de carrosserie waar de normale deur op sluit ook gebruiken voor de halve deuren. Ik ben daarom zelf een slot aan het maken, wat alleen aan de binnenkant van de deur bediend kan worden (hij is tenslotte toch open).

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, die komen er niet. Ik rijd alleen 's zomers open. Voor een plotselinge regenbui heb ik een bikinitopje bij me. De ervaring leert dat het binnen dan redelijk droog blijft, zelfs zonder deuren. Bovendien zijn mijn waadpluggen er altijd uit...

'sWinters rijd ik met softtop en hele stalen deuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...