Spring naar bijdragen

Te Koop: Cherokee 4.0 Limited


toinfm
 Share

Recommended Posts

Jeep Cherokee 4.0l Limited

234.000 km, 1988.

APK t/m mei 2005.

Vanwege de aanschaf van een andere auto, is de onze Cherokee te koop. De auto is tot kort geleden nog gebruikt voor woon-werk verkeer. Motorisch en technisch naar mijn weten 100%. Auto heeft alleen asfalt gezien en nooit gebruikt voor terreinrijden. Trekhaak, goed reserwiel, banden achter hebben 5000 km gereden, banden voor weet ik de km's niet meer precies, maar ze zijn nog in orde. De leren bekleding is voor de leeftijd nog goed.

Negatieve puntjes: Carrosserie kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken. Zoals ik uit dit forum opmaak heeft de auto ook drie typische Jeep-kwalen: één van de elektrische achterramen wil niet, de airco wil niet en de achterklep 'uitzetstangen' zijn te zwak geworden.

Een paar maanden geleden was volgens onze garage de auto 3500,-- euro waard (je kunt deze waardebepaling krijgen op papier). Aangezien dit alweer een paar maanden terug was, is de vraagprijs nu 2700,-- euro.

jeep1.jpg

jeep2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...