Spring naar bijdragen

grand cherokee 5.7 V8 limited stottert


Recommended Posts

Hoi,

kom vandaag net terug van de Jeep garage na mijn wagen binnen te hebben gedaan voor een week voor een probleem dat ik had. Na een tijdje te rijden en af en toe is goed op te trekken begint die te stotteren en slaat de esp af en gaat er nog een ander oranje waarschuwingslichtje knipperen. Dit was de reden dat ik hem heb binnengedaan en ze zeiden dat ze niets hebben gevonden. Zoals jullie je kunnen inbeelden begint dit ENORM op^mijn zenuwen te werken en als ik mijn garage nu nog kon bereiken zou ik ze door de telefoon door trekken. Aangezien ik nog een paar dagen moet wachten dacht ik hier eens te horen of jullie misschien een idee hebben van wat het zou kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kenic, heb even je postje in het correcte forum gezet. heb je wat meer info over je Jeep. bouwjaar e.d. waar de garage allemaal naar gekeken heeft? storingscodes al uitgelezen?

stottert ie altijd of alleen op een bepaald moment (na 1 of 2 km rijden en dan heel even) of blijft ie constant stotteren?

Gr, paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de goede orde, je bracht hem weg voor de knipperende lampjes en het stotteren krijg je erbij , nadat ie bij de garage is geweest ?

Die lampjes, esp en abs ?

Beide oranje en voorzien van een dingdong ?

Waarschijnlijk gewoon tijdens het rijden en dit gebeurd willekeurig ?

Zo ja, dan wil je Jeep een software update.

Je hebt de hemi en het is vrij bekend dat er een update voor is.

Even uit mijn hoofd : fusebox en abs.

Is met een uurtje gedaan en kost ongeveer 80 euro.

Stotteren heb ik geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...