Spring naar bijdragen

Parrot mki9200 in een Compass


brian0404
 Share

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een Parrot mki9200 in een nieuwe Compass?

Ik heb een Parrot mki9200 met de aanbevolen iso kabel (zie lijst http://www.kram.dk/images/downloads/Completecablelist.pdf)

Ik heb alles aangesloten zoals het volgens de boekjes en handleidingen moet, tevergeefs.

Radio doet het wel prima (ook na installatie kabels) maar Parrot blijft op zwart staan....

Iemand ervaring of een oplossing?

Thanks!

Brian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de multimeter van de buurman maar even gaan lenen. Alle kabels aangesloten en dan vervolgens het contactblokje doorgemeten wat de bluebox van de parrot ingaat.

De rode draad geeft continustroom maar de oranje draad geeft niets. Die moet contactstroom geven. Nu ben ik alleen bang dat deze niet op het aansluitblok vanuit de auto zit.... Het was inmiddels alweer te donker (en te koud) om verder te gaan.

Ik probeer dat vanmiddag te doen, anders moet ik het contactstroom wegtrekken bij de aansteker aansluiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...