Spring naar bijdragen

Aanschaftip visco


Recommended Posts

hallo allemaal!

Ook mijn ZJ is aan een nieuwe visco toe :bye1:.

Iemand een tip waar deze vandaan te halen? Gebruikt zou mogen, maar lijkt me niet dat je de staat waarin deze is kan contoleren/garanderen.

Oja, gaat om een 249 tussenbak.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toch gaat vervangen koop dan een nieuwe, het is op zich niet zo´n moeilijke klus maar je schrijft het zelf al een gebruikte is niet te controleren en als je dan over een aantal kilometers weer een nieuwe moet plaatsen wordt je ook niet vrolijk:whistle:

Ik heb de mijne toen via e-bay.com gekocht het bedrijf heet man-trans geloof ik maar als je de zoek functie op het forum gebruikt vind je genoeg info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, op 't Forum staat inderdaad errug veel over de visco :bye1:. Vroeg mij eigenlijk af of bestellen in Amerika nog steeds de enige (betaalbare) optie is, of dat er in NL ondertussen ook een goed adres is om deze te kopen.

Hier in Noorwegen zijn ze helemaal niet te betalen, 10.122,-NOK = 1165,19 Eurie. Weet niet eens zeker of daar de BTW bij in zit. Dat moet dus goedkoper kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...