Spring naar bijdragen

Iemand ervaring met een Warn mil-9000 lier


Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met een mil-9000 industrie lier..hij is groter dan een normale lier..weet niet precies hoeveel groter..heb inmiddels begrepen dat hij van een leger Hummer af komt..heeft iemand deze lier gemonteerd of weet dat hij past voor op een zj.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad zal de mil-9000 groter en zwaarder zijn dan een vergelijkbare lier in zijn trekkracht-klasse.

Dit heeft een reden, simpelweg dat deze lieren zeer heavy duty zijn en bv. goed tegen water kunnen.

Als het formaat geen probleem is om kwijt te kunnen op je auto en het gewicht is niet te hoog zie ik geen probleem om zoiets te monteren.

Let er wel op dat het vaak 24 volts lieren zijn en ze heel traag zijn.

bewerkt door darkwolf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad zal de mil-9000 groter en zwaarder zijn dan een vergelijkbare lier in zijn trekkracht-klasse.

Dit heeft een reden, simpelweg dat deze lieren zeer heavy duty zijn en bv. goed tegen water kunnen.

Als het formaat geen probleem is om kwijt te kunnen op je auto en het gewicht is niet te hoog zie ik geen probleem om zoiets te monteren.

Let er wel op dat het vaak 24 volts lieren zijn en ze heel traag zijn.

Okee ..de grote is denk ik toch een probleem..hij is ongeveer 25cm hoog ben ik achter gekomen. Toch maar op zoek naar 1 die iets kleiner is. Mag ook niet te duur zijn en deze was niet duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...