Spring naar bijdragen

Shackle die vast zit


de moorer
 Share

Recommended Posts

hoi

Vorig weekend was ik begonnen met verhogen van mijn xj met een 2" lift vanvoor spacers en vanachter een extra blad .

Bij het losdraaien van de achterste shackle is de moer beginnen mee te draaien die in het chassis zit . En ik kan niet aan de moer om hem tegen te houden .

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste doe ?

MVG

bewerkt door Kameel
Verplaatst naar XJ forum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor Add a leaf kun je hoofdblad laten zitten, is zelfs makkelijker. gewoon U bouten los halen, veer klemmen eraf, centerbolt eruit, extra blad plaatsen en omgekeerd weer terug bouwen. je hebt misschien wel nieuwe veerklemmen nodig omdat de oude niet meer passen met extra blad.

EDIT:

Probleem is niet alleen het los krijgen maar ook weer het vastzetten later, enige echte remedie lijkt me gat maken, moer vast lassen en later gat weer dicht lassen.

Tip voor de volgende keer:

2 weken van te voren al heel heel heel veel IMAL of ander kruipolie naar keuze gebruiken om te zorgen dat dit soort dingen niet gebeuren

bewerkt door Pullie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb het zelfde gehad, een kruis (X) erin slijpen, open buigen en dan losdraaien of vastzetten met steeksleutel. Daarna dichtbuigen (slaan) en een plaatje erover dat met epoxy vast lijmen en tectyl erover.

ziet er goed uit en is eventueel later weer te verwijderen. succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...