Spring naar bijdragen

Verschepen CJ vanuit Amerika


Shark
 Share

Recommended Posts

Ik zit regelmatig op diverse amerikaanse sites te speuren naar een CJ7 V8 Automaat.

De prijzen in de USA zijn op het moment redelijk interessant om er eentje over te laten komen.

Het blijft natuurlijk een risico wat je precies krijgt maar dat durf ik op zich wel aan.

Heeft iemand hier ervaring met de bijkomende kosten?

Dit lijkt me er nog bij te komen, maar kan iemand een indicatie geven wat de kosten ervan zullen zijn?

1. Transport locatie USA naar haven

2. Het verschepen incl. in/uitladen en douane afhandeling

Ouder dan 30 jaar betekent dat er hier maar 6% BTW betaald hoeft te worden?

kent iemand een betrouwbare shipper?

Kosten voor de RDW keuring, invoerheffing, BTW en BPM e.d. is allemaal wel terug te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai

In de regel vraagt met in de VS een dollar per gereden mijl van aankoopadres naar verscheepadres. Marlog car handlers regelt dit perfect voor je.

Ik heb laatst een Cj gekocht in de VS en was totaal ongeveer 2300 us kwijt aan transport van midden VS tot aan Rotterdam.

Invoerrechten waren 10 % meen ik en idd 6 % btw over de aankoopwaarde in de VS . Dus een CJ van 5000 Dollar kost je hier rond de 6000 € , dan komen je rdw kosten er nog bij, maar die zijn te overzien.

gr

en succes met je eventuele aankoop !

Rob vd Berg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...