Spring naar bijdragen

herrie aandrijflijn GC 1996 5.2


Recommended Posts

Ik heb zojuist een GC gekocht met een naar geluid uit de aandrijflijn, de bak schakeld goed, de tussenbak functioneerd ook prima,

volgens mij linksvoor een wiellager oid , naaf word niet echt warmer dan de rechter, maar een herrie !

Wie heeft er tips om eea uit te sluiten ?

zijn het lagers ? assen of de tussenbak ?

Ik zit met een geboken hand dus ik heb nog geen vloeistoffen kunnen peilen e.d.

Een kenner uit de buurt van Utrecht of A`dam die een uurtje tijd heeft is uiteraard welkom om te luisteren ( koffie aanwezig )

alvast dank

Rob

bewerkt door RobV8
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist een GC gekocht met een naar geluid uit de aandrijflijn, de bak schakeld goed, de tussenbak functioneerd ook prima,

volgens mij linksvoor een wiellager oid , naaf word niet echt warmer dan de rechter, maar een herrie !

Wie heeft er tips om eea uit te sluiten ?

zijn het lagers ? assen of de tussenbak ?

Ik zit met een geboken hand dus ik heb nog geen vloeistoffen kunnen peilen e.d.

Een kenner uit de buurt van Utrecht of A`dam die een uurtje tijd heeft is uiteraard welkom om te luisteren ( koffie aanwezig )

alvast dank

Rob

Wanneer je hand weer hersteld is zou je eens je voorste aandrijfas los kunnen halen voor een testrit. Daarmee kun je in iedergeval al beluisteren of het je (wiel)lagers zijn. Veranderd het geluid bij het maken van bochten, (homokineet) Of is het ook bij rechtuit rijden?

Verder is vloeistoffen controleren/verversen altijd goed om te doen. Is niet al te moeilijk en kost ook niet de hele wereld.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...