Spring naar bijdragen

Aanschaf Unlimited Sahara 4x4 en LPG


Ybo
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op dit moment woonachtig in het buitenland en zal hoogstwaarschijnlijk in Juni terug keren naar het koude kikkerlandje.

Om toch een beetje het vrije gevoel te behouden en omdat ik hier in de Dominicaanse Republiek ook een 4X4 heb gereden ben ik een aanschaf aan het overwegen van een Unlimited Sahara 4X4.

Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een LPG installatie en is dit goed gegaan? Een inbouwer die ik sprak wist mij nl te melden dat de uitlaat verplaatst zou moeten worden? Hij had geen ervaring met dit type auto, dus vandaar even mijn vraag hier....

Ook zou ik willen weten wat jullie ervaringen zijn op de weg. Rijd die lekker?;) of is de Wrangler toch meer geschikt voor het off road werk..

Ik wil hem of haar eigenlijk toch meer gaan gebruiken als eerste auto, zowel op de weg als een beetje van de weg.

Nog een vraag van mijn vriendin die tegenwoordig een groene periode heeft en voor haar zelf een smart aan het overwegen is ;)

Verbruikt die echt zoveel? en zoja hoeveel;)

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...