-
200 Wie is de Jeepforumbezoeker?
-
1. Jeep onderhoud of reparaties...
-
4x4 specialist
-
Dealer
-
Alles zelf
-
Deel zelf, deel garage
-
Alleen lampje vervangen, olie peilen
-
Handige vriend
-
Jeep gaat niet kapot
-
Tijd om in te ruilen
-
- Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
- Onderwerp tonen
-
-
125 Jouw mening
-
1. Mooiste Jeep (va 2010)
-
Renegade (2015-nu)
-
Cherokee (2014-nu)
-
Liberty (2008-2012)
-
Compass/Patriot (2007-nu)
-
4 Door Wrangler (2007-nu)
-
Wrangler (2007–nu)
-
Commander (2006–2010)
-
Jeep Grand Cherokee WK2 (2011-nu)
-
- Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
- Onderwerp tonen
-
-
Discussies
-
Posts
-
Door REAL STRANGLER · Geplaatst
Het lastige is, door de plaatsing in de band zijn er heel weinig Jeepers die hier zelf wat aan kunnen doen. Dus, in geval van een storing hol je naar de banden boer. Zelf 1 sensor regelen en laten vervangen levert vaak storingen op. -
Na het overweldigende aantal reacties op mijn bovenstaande vraag, voel ik de vrijheid om een aanvullende vraag te stellen. Inmiddels heb ik een nieuwe sensor met ventiel gevonden. Is ook al gemonteerd. Nu blijft het melding lampje van te lage druk branden en blijft de melding in mijn boordcomputer staan dat de bandenspanning te laag is. Hoe krijg ik dit eruit? (Jeep KJ uit 2007, laatste van oude type)
-
Door michel1972 · Geplaatst
Bij de aangeboden artikelen moet een vraagprijs staan, we zijn geen veilingsite staat ergens in de regeltjes 😁 Verder misschien interessant voor de potentiële kopers is de kilometerstand. -
Wegens mogelijke aanschaf van een KK nu aangeboden mijn Cherokee KJ. Heel veel plezier van gehad! - 3.7 liter V6 in prima staat - OME lift kit - Stalen op maat gemaakte dakbeugels (dus niet meer de zwakke plastic dingen) - trekhaak - hidden winch mount (lier er niet bij) - LED bar - Bagageplank - 4x LM velgen met 245/70 16 BF Goodrich All terrain (weinig kilometers erop) - Airco en cruise control - recent: kentekenplaat verplaats zodat er een fietsendragen op het reservewiel kan (niet op de foto nog) Interesse? stuur me even een PB of bel/wa op 0651393592
-
Door michel1972 · Geplaatst
Jeep kwam best ver maar dat is vrij logisch met 40 ers en lockers in beide assen. Er zijn uitdaging met deze jeep. Jeep heeft een verse APK maar is geen garantie dat je die elke keer krijgt met de de huidige spoorbreedte, wielbasis en gewicht. Jeep ging stuk op de bladveer voor en dat laatste is ook de achilleshiel van deze jeep. Deze zijn prima voor op de weg maar bij een pittig stukje terrein zijn ze gewoon te licht. Jeep weegt rijklaar met volle tank benzine, lier, reservewiel en 2 bestuurders ongeveer 2200kg. Daar zijn de Spring over YJ en XJ bladveren niet op berekend. Je zal deze dus moeten verzwaren/aanpassen wat weer ten koste gaat van de flex. Op de vlakke stukken kom je nog wel goed weg maar ga je klimmen wat ook kan gebeuren mis je power en de juiste overbrenging. AX15 in zijn 1 heeft 3.83, Atlas tussenbak 2:1 en in de assen zit 5.38. Dan kom je uit 41,21 bij 175pk en een gewicht van 2200kg. In het vlakke terrein staat die zijn mannetje en op de openbare weg gaat het ook wel (mits de tractionbar geplaatst is die zit er namelijk niet meer op) als je houdt van spartaans rijgenot en een pittig brandstofverbruik. Wil je inhalen moet je ff terugschakelen. Je kan hem ook niet zomaar terugbouwen. 37 inch banden staan er zielig onder en ga je helemaal toeren draaien op de openbare weg. Je gaat wel winnen aan trekkracht maar aanzienlijk verliezen aan bodemvrijheid want die 14 bolt achteras is groot en bij te kleine banden is het een goed grondanker. Eigenaar had hem een paar weken en had er lol mee op de Jamboree maar is toch overgestapt naar een JK. Hij had hiervoor een mooie TJ.
-
-
Wie is online (toon volledige lijst)
-
Actiefste auteurs
Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.
-
Forumstatistieken
-
Aantal discussies32.2k
-
Aantal berichten337.3k
-
-
Gebruikersstatistieken