Kamikaze Posted November 11, 2007 Report Posted November 11, 2007 ....ALs mijn TJ in zijn vrij staat met de motor aan in stationair hoor ik een bepaald "bij"geluid :huh:een soort gezoem of geruis wat weer weggaat als ik de koppeling indruk:D en weer terugkomt halverwege als ik de koppeling op laat komen terwijl de auto continue in z'n vrij blijft. de auto schakelt en rijdt overigens goed en tijdens het rijden valt het me niet echt op...weet iemand wat het kan zijn en of dat op termijn kwaad kan of iets is waar op korte termijn naar gekeken moet worden?... Quote
87wrangler Posted November 11, 2007 Report Posted November 11, 2007 Je hoort het draaien van de versnellingsbak. Da's normaal! Alsie gaat rammelen wordt het gekker, maar ook dan hoeft het niet ernstig te zijn en kan het nog heel lang goed gaan! Quote
Kamikaze Posted November 11, 2007 Author Report Posted November 11, 2007 Je hoort het draaien van de versnellingsbak. Da's normaal!Alsie gaat rammelen wordt het gekker, maar ook dan hoeft het niet ernstig te zijn en kan het nog heel lang goed gaan! ...ik ben gerustgesteld...thnx. Quote
Recommended Posts