charlie Posted March 13, 2007 Report Posted March 13, 2007 Wij zijn op zoek naar iemand die mij kan en wil helpen met het eea aan elktra in ons nieuwe huis. We gaan hier bezig met het opbouwen van een aantal nieuwe kamers. We moeten deze kamers ook nog compleet van elktra voorzien en dit aansluiten op de meterkast. Het huis staat in Rosmalen, en natuurlijk hoeft de hulp niet voor niets. Ik zoek iemand die mij wil helpen daar ik niet genoeg kennis van elektra heb om dit klusje te klaren. Heb jij interesse en tijd om mij hiermee een weekeind te helpen/assisteren, dan hoor ik het graag.
wrangler 92 Posted March 13, 2007 Report Posted March 13, 2007 Wij zijn op zoek naar iemand die mij kan en wil helpen met het eea aan elktra in ons nieuwe huis.We gaan hier bezig met het opbouwen van een aantal nieuwe kamers. We moeten deze kamers ook nog compleet van elktra voorzien en dit aansluiten op de meterkast. Het huis staat in Rosmalen, en natuurlijk hoeft de hulp niet voor niets. Ik zoek iemand die mij wil helpen daar ik niet genoeg kennis van elektra heb om dit klusje te klaren. Heb jij interesse en tijd om mij hiermee een weekeind te helpen/assisteren, dan hoor ik het graag. Vanwege de afstand en het ontbreken van tijd ( er zijn nog wat klusjes die lopen. .) kan ik je helaas niet fysiek bijstaan maar vragen stellen mag altijd , misschien heb je daar alvast wat aan,.....duuusss....schiet maar raak....!!
kollee Posted March 13, 2007 Report Posted March 13, 2007 PM Bart ff....zal niet daar naar toe komen, maar kan/wil je (net als wrangler92) vast wel adviezen geven. En anders de gouden gids, onder de "I" van Installatiebedrijven...
charlie Posted May 17, 2007 Author Report Posted May 17, 2007 Deze kan ook dicht. Alle elektra is aangelegd en verlegd.
Recommended Posts