Jump to content

Recommended Posts

Posted

Van JCN-site:

JEEP®ACADEMY GROESBEEK

Op zondag 6 juni 2004 zal een volgende Jeep®Academy worden georganiseerd op het 4x4 Circuit D’n Hoek, gelegen in de bocht van de Nieuweweg en Nijmeegsebaan te Groesbeek (Gelderland).

Deze Jeep®Academy zal geheel in het teken staan van D-Day als hommage aan de Willy MB die  60 jaar geleden tijdens de invasie in de Normandie (Frankrijk) massaal in Europa aan land werd gebracht en die op onnavolgbare en unieke wijze heeft bijgedragen aan de beëindiging aan WO II.

De Jeep®Academy bestaande uit ongeveer twintig proeven van verschillende zwaarte, zal in bosrijke omgeving bijna geheel worden gehouden op een harde bosondergrond, zodat hier het off-road rijden technisch perfect kan worden behandeld. 

Het programma voor de dag is als volgt:

Zondag:  09.00 uur  Ontvangst met koffie

10.00 uur/13.00 uur:  Trial/Academy 

13.00 uur Lunch uit de veldkeuken (eigen rekening) 

14.00 uur/16.00 uur:    Trial/Academy 

16.00 uur  Bezoek Bevrijdingsmuseum te Groesbeek 

Vrij entree voor 2 personen 

17.00 uur  Vertrek museum 

18.00 uur  Ontruimen 4x4 Circuit D’n Hoek

Zie verder (routes, extra info) : Jeepclub Nederland

• 2 weeks later...
Posted
Originally posted by Bumper@Jun 1 2004, 11:51

Dus de paparazzi is ook weer aanwezig! cool.gif

Daar heb ik hem speciaal voor gepoetst. laugh.gif

Posted

Ik ben gisteren met Mudmiep in conflict geweest..

en het komt erop neer dat we zo'n 1200 foto's moeten gaan maken ohmy.gifohmy.gif

Dus... kom maar op met die poetskoetsen! cool.gif

DIGI heerscht tongue.gif

Posted

Weet het nog niet, we hebben andere afspraak, maar die ga ik proberen te verzetten wink.gif

Als het me niet lukt veel plezier allemaal en ik zie die leuke foto's wel weer. sad.gifsad.gif

Posted

Ook ik mag weer een dagje weg van huis, dus ik is er bij. Ben benieuwd of ik veel van jullie tegenkom op die blauwe pacourtjes (?)? laugh.gif

Tot morgen,

Vulture

Posted
Originally posted by Vulture@Jun 5 2004, 13:41

Ook ik mag weer een dagje weg van huis, dus ik is er bij. Ben benieuwd of ik veel van jullie tegenkom op die blauwe pacourtjes (?)? laugh.gif

Tot morgen,

Vulture

Ha Ha, ROOD zul je bedoelen.

Posted

Gelezen op de JCN-site:

Belangrijke mededeling

Al die mensen die morgen naar Groesbeek gaan moeten er rekening mee houden dat alle invalswegen naar Groesbeek mogelijkerwijs zijn afgesloten. Wil men op zeker gaan rijdt dan via het centrum van Nijmegen vanuit het Keizer Karelplein naar Groesbeek.

Posted

Mooi man kan je over de zevenheuvelenweg (beter is op de zeven heuvelen)

Wij zijn er morgen niet bij sad.gifsad.gifsad.gifsad.gifsad.gifsad.gifsad.gifsad.gif

Famileaire verplichtingen mad.gifmad.gif

Iedereen veel plezier en ik zie het alweer wel weer aan de foto's