Maarten De Pril Posted October 26, 2020 Author Report Posted October 26, 2020 Bedankt voor het meedenken! Sinds de ECU reset vorige week slaat hij nog steeds direct aan en loopt stationair ook mooier dan daarvoor. Kan dat, of is het wishful thinking? Ik blijf er gewoon mee rijden tot hij weer niet aanslaat. Mocht dat wee gebeuren dan breng ik hem weg omdat ik niet de spullen heb. Idee is dan om CPS te vervangen, brandstofduk meten en kabels en aarding na te lopen. Heeft het nog zin om ook de nokkenassensor te vergangen, of heeft dat er niets mee te maken? Ik hou jullie op de hoogte, hopelijk kunnen andere Jeepers er wat aan hebben in de toekomst. Groeten, Maarten Quote
Maarten De Pril Posted October 29, 2020 Author Report Posted October 29, 2020 Update: Sinds ECU reset slaat hij nog steeds iedere dag direct aan bij het starten. Wel soms een bonk bij het starten en stationair nog altijd niet fraai. Ik laat over twee weken mijn krukassensor (CPS) vervangen, eens kijken of het daaraan ligt. Hou jullie op de hoogte! Quote
Richard_Jeep Posted November 29, 2020 Report Posted November 29, 2020 Op 22/10/2020 om 10:38 AM zei Kapt. Bob: Inderdaad, eerste een goede diagnose stellen. De ‘parts canon’ 😁 aanzetten in de hoop iets te zullen raken/vinden zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen, kan altijd nog. Inmiddels heb ik goede ervaringen met een Autel Maxi AP200. De betere obd2 scanner die ook het abs systeem kan uitlezen. Dit lukte mij namelijk niet met een goedkope bluetooth obd2 scanner met de ELM327 chip van een tientje. Voor ca. € 44,- heb je de rode versie (laatste model) van de Autel al in huis via Autel Germany. De witte versie is het oude model. Hee, dit is goed informatie - anders zat ik weer met zo'n pruts ding opgescheept. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.