SuperDre Posted September 12, 2020 Report Posted September 12, 2020 Vroeg me eigenlijk af of er inmiddels al mensen zijn die begonnen zijn met het vervangen van hun dashboard door een digitale versie (gezien de prijzen van de displays inmiddels redelijk betaalbaar worden voor DIY). Eveneens dacht ik dan ook voor de vervanging van de heater/airco knoppen/radio door een touchscreen met bv een arduino-/RP-board er achter.. Gezien het feit dat er ook al mensen (langere tijd) bezig zijn hun XJ om te bouwen naar EV leek het me dat er misschien op het gebied van dashboard ook al wel DIY opties zijn, maar kon zo snel niets vinden (Google heeft de neiging mij 'verkeerde' resultaten te geven vanwege mijn standaard zoekgeschiedenis). Quote
DogJeeper Posted September 13, 2020 Report Posted September 13, 2020 Probeer het eens op jeepforum.com. Quote
Arjanw Posted September 13, 2020 Report Posted September 13, 2020 23 uur geleden zei SuperDre: Vroeg me eigenlijk af of er inmiddels al mensen zijn die begonnen zijn met het vervangen van hun dashboard door een digitale versie (gezien de prijzen van de displays inmiddels redelijk betaalbaar worden voor DIY). Eveneens dacht ik dan ook voor de vervanging van de heater/airco knoppen/radio door een touchscreen met bv een arduino-/RP-board er achter.. Gezien het feit dat er ook al mensen (langere tijd) bezig zijn hun XJ om te bouwen naar EV leek het me dat er misschien op het gebied van dashboard ook al wel DIY opties zijn, maar kon zo snel niets vinden (Google heeft de neiging mij 'verkeerde' resultaten te geven vanwege mijn standaard zoekgeschiedenis). Hou ons op de hoogte. Ik ben zeker geïnteresseerd! Quote
Recommended Posts