Beurstel Posted August 14, 2020 Report Share Posted August 14, 2020 Goedenavond, Misschien is dit niet de goede rubriek, maar ik zag het ergens anders ook niet echt passen. Ik denk over de aanschaf van een rubberboot om deze op het dak te kunnen vervoeren"van onze WJ (1999). Als ik goed gespeurd heb is de maximale daklast 68kg. Er zijn dakrails en ook twee "dwarsliggers" op het dak. Mits ik binnen de 68kg blijf, moet het toch gewoon mogelijk zijn? Heeft iemand ervaring met het vervoeren van een rubberboot en misschien tips? Alvast bedankt. Nb. ik weet dat er andere manieren zijn om een rubberboot te vervoeren, maar dit is ons geval het meest praktisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodapro Posted September 13, 2021 Report Share Posted September 13, 2021 Gewoon koud op het dak. Hield prima.😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts