pignose Posted August 2, 2019 Report Share Posted August 2, 2019 (edited) Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb net een 1979 jeep wagoneer aangeschaft Ik ben niet bekend met 4x4rijden dus heb nog veel te leren ,maar ik ben nu al helemaal om en snap ook waarom er zoveel en waarom zolang ze in productie zijn gebleven Wat een gebruiksvriendelijke wagen zeg, echt heeeeeel leuk ! Toch heb ik een heleboel vragen over van alles en steek daarom nu maar van wal . vraag 1 : heeft TH 400 automaat op de Wagoneer 1979 een kick-down solenoid, deze werkt namelijk niet maar er is stroom tot aan de bak aansluiting. ik verwacht van wel omdat er ook 12 v naar de bak gaat maar er gebeurt niets bij vol gas maar weet ook dat er soms af fabriek gewoon geen in zit . Vraag 2 ; Is er een neutraal lampje op het dashboard bij N en P op de versnellingsbak hendel ?Er brand niets en dat is eigenlijk niets voor een Amerikaan dacht ik . vraag 3 ; zijn de rembanden te stellen aan de buitenkant van de TH 400 Bak (AMC 360 motor) Vraag 4 ; hoe ziet de raamrails eruit die op de ruit geklemd zit om aan het draaimechaniek te schroeven ik heb een raam (passagierskant rechts} waarvan deze af is, en ik heb de andere deuren nog niet open gehad! Vraag 5 de veiligheidsgordels werken wel maar blokkeren niet bij snel uittrekken is dit een bekend probleem ? vraag 6: Waar kan ik een veer halen om het rempedaal volledig terug te trekken naar de neutraalstand? het pedaal blijft een beetje hangen waardoor de remlichtschakelaar de cruisecontrol niet of soms inschakelt en het remlicht blijft branden. Edited August 2, 2019 by pignose Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daytoba Posted February 6, 2022 Report Share Posted February 6, 2022 Dag Pignose, ik zie deze oude post zonder reacties... Hoe is het met die Jeep intussen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.