Utah Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Zijn er nog forumleden die 24 t/m 27 juni naar Oosterijk gaan voor het Euro Jeep Camp? Of naar: Zaterdag/Zondag 3/4 juli Jeep®Academy/Trial Chateau Cherimont Espace (België) Zaterdag/Zondag 28/29 augustus Jeep®Jamboree Jeep Jamboree Luxemburg Zaterdag/Zondag 11/12 september Jeep®Academy/Trial Bilstain (België) Zaterdag/Zondag 25/26 september Jeep®Event 4x4 F.O.C. Trophy Overpelt (België) Quote
Kameel Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Euro camp jeep lijkt me wel wat...maar moet ik dan naar een dealer om me in te schrijven??? (european jeep jamboree....uhm...zie in het topic aldaar) Bilstain lijkt me ook wel mooi... Zal m'n agenda eens openen straks. Quote
Guest Ed4wd01 Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Ik ga niet naar de Euro Camp voor de rest wilde ik wel mee mits dat organisatorische hier in huis en met het werk rond is te krijgen Greetz edwin Quote
pooh Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Hoi Edwin, Heb je speciale reden om niet naar Euro Camp te gaan of kun je dat weekend gewoon niet?????? Quote
DutchPowerCow Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Ik mag niet naar het buitenland van de reclasering dienst Quote
pooh Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 mag je nog steeds niet de grens over dan. Ik dacht dat dat met die gekke koeien ziekte allang over was. Quote
Sjikita Posted February 3, 2004 Report Posted February 3, 2004 Hoi luitjes, Ook hier moeten we gewoon met een groep wat plannen, tentjes mee, bbq tje en gaan met die banaan Quote
Utah Posted February 3, 2004 Author Report Posted February 3, 2004 Lijkt me wel het gezelligst. Quote
GyrinusNatans Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Wil wel naar Euro Jeep Camp, maar heb er nog niks van gehoord ... Enneuh, FOC-Trophy is iets te dicht bij de deur om niet te gaan. Quote
Utah Posted February 4, 2004 Author Report Posted February 4, 2004 Het enige JCN evenement wat dicht bij de deur is is in Bemmel/Ressen. Das ongeveer bij BULL in de achter tuin. Goh krijgen we alweer koffie met gebak van BULL. Quote
BULL Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Hallo, Blijf niet bezig Rest altijd welkom hoor. Kunnen we as weekend niet lekker even een stukje Betuwe lijn pakken. Lijkt me leuk als we met ca 10 Jeeps gaan is het net een treintje Ik hoor het wel. BULL Quote
Bumper Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Zondag 8 februari kennen wij... zie ergens anders in een topic (geen idee meer welk). En DPC volgens mij ook? Of nie krachtkoe? Dus wie volgt om aan de 10 jeeps te komen? Quote
Bumper Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 OK... zie het topic onder deze.... Zaterdag kan dus ook! En eeeh.. we hebben geen smoes deze keer... we zullen ruim op tijd aanwezig zijn, als het meer een beetje een christelijke tijd is en niet om 7 uur (ik heb namelijk een hele lange werkweek deze week ) Quote
Guest Ed4wd01 Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 ja ga maar weer op zaterdag ER zijn dan mensen DIE WEL MOETEN WERKEN HOOR Maar zondag kan denk ik wel Greetz Edwin Quote
DutchPowerCow Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Originally posted by Bumper@Feb 4 2004, 22:19 Zondag 8 februari kennen wij... zie ergens anders in een topic (geen idee meer welk). En DPC volgens mij ook? Of nie krachtkoe? Dus wie volgt om aan de 10 jeeps te komen? Euh, ik ben ff de draad kwijt. Waar gaan we wanneer nou naar toe Quote
Bumper Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Ik vind zondag ook een mooie dag... Is een mooie smoes om de stofzuiger te ontwijken Quote
BULL Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Zondag komt mij ook beter uit dus dan hebben we al drie wagonetjes , nu der rest. Waar is Utah. Groet, BULL Quote
Bumper Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Hellen zit op IRC.. zal wel fff vragen of dat zij ook zondag kennen. Quote
Bumper Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Zij kunnen zondag niet... Kom fff naar IRC, daar is de discussie gaande.... Quote
DutchPowerCow Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Originally posted by Bumper@Feb 4 2004, 23:19 Hee, waar blijven jullie nou? Ik ben een beetje verlegen Quote
Bumper Posted February 4, 2004 Report Posted February 4, 2004 Ja, dat wisten wij al... maar daar stap je dan maar overheen.. Quote
Sjikita Posted February 5, 2004 Report Posted February 5, 2004 Jammer, dan zit ik in de sneeuw met een snowboard onder. Wel op bergen maar met een lift omhoog en niet met mijn CJ Quote
Kameel Posted February 5, 2004 Report Posted February 5, 2004 Zondag gaan wij iig nergens naartoe...dit om het nog duidelijker te maken. Moet toch werken...gvdgvdgvd.... (slecht geregeld...ja ik weet het)+ Quote
Utah Posted February 5, 2004 Author Report Posted February 5, 2004 Had je een vak moeten leren en beter naar je familie moeten kijken. Quote
Recommended Posts