jurgen 1981 Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 hallo daar hier even een raar vraagje mischien ik wil mijn commanche verkopen aangezien dit geen 4x4 is maar nu mijn vraag als ik een cherokee koop 4x4 dan wel te verstaan is dit chassi passend op een commanche had volgend in gedacht de cherokee te slopen en mijn kas van de commanche om te zetten zonder te veel aan te passen is dit mogelijk dan heb ik 4x4 en hoef ik hem niet weg te doen als dit niet mogelijk is zit ik dus nog altijd met een probleem ander assen steken zou niet kunnen omdat ik een bepaald stuk ophanging niet zou hebben iemand hier ervaring mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michel1972 Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 (edited) Je moet wel wat slijpen en lassen hoor om je plan te verwezenlijken. Je moet eigenlijk behoorlijk veel slijpen en lassen daar body en chassis van een cherokee 1 zijn. Je plan om dit om te zetten zonder te veel aan te passen gaat niet echt op hier. Het aanpassen van je aandrijflijn gaat een stuk makkelijker dan. Edited February 3, 2013 by michel1972 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jurgen 1981 Posted February 4, 2013 Author Report Share Posted February 4, 2013 dus best ergens een wrak kopen de bak assen en aandrijving er onder uit en om bouwen dat zal dus het minste werk zijn welk type een xj van dat jaar zou ik dan denken en hoe zit het dan met de stuurinrichting of veranderd daar niets heb wel ervaring met jeepkes te slopen maar bij deze viel het al tegen een verhoginskit te steken voor al de spiralen vooraan echte krengen zijn da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts