Florius68 Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 Beste Wagoneer liefhebbers, Ik overweeg om een Wagoneer aan te schaffen uit < 1986. Nou hoor ik vaak dat de airco stuk gaat ondanks dat er een nieuwe pomp in zit. Dat ding geeft of ijskoude lucht of je moet hem uitzetten. Weet iemand een oplossing zodat de airco goed en voor langere tijd werkt? Quote
boris Posted February 15, 2012 Report Posted February 15, 2012 Ik heb hem destijds om laten bouwen naar het nieuwe type gas , dus nieuwe pomp en nieuwe keering in terugslag-ventiel of zo iets. Het werkt eigenlijk heel simpel er zit een thermostaat in de onderbak die schakeld direct de pomp in of uit , gewoon basic , dus niks moeilijke regelingen. Wat is het probleem bij die U wilt kopen ? Quote
Florius68 Posted February 28, 2012 Author Report Posted February 28, 2012 Ik heb hem destijds om laten bouwen naar het nieuwe type gas , dus nieuwe pomp en nieuwe keering in terugslag-ventiel of zo iets. Het werkt eigenlijk heel simpel er zit een thermostaat in de onderbak die schakeld direct de pomp in of uit , gewoon basic , dus niks moeilijke regelingen. Wat is het probleem bij die U wilt kopen ? Het probleem is dat de pomp vaak stuk gaat en naar ik begrepen heb een vrij algemeen probleem bij de meeste Wagoneers is. Zo heb ik gehoord dat iemand na 3 x vervanging de moed heeft opgegeven. Ik heb er zelf (nog) geen ervaringen mee en ben benieuwd naar andere ervaringen/oplossingen. Quote
Recommended Posts